TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 04:58 Skrevet torsdag kl 04:58 (endret) Jeg tar patent på pikotone gitar som gir null frysninger av når noen spiller på den. Men, noen timer etter på vil kroppen reagere med frysninger og lammelse i årevis. Det hindrer deg neste i og få sove. Endret torsdag kl 05:01 av TheDarkSycamore - SCM
N-4K0 Skrevet torsdag kl 06:33 Skrevet torsdag kl 06:33 Jeg tar patent på den verste musikken noe menneske kan forestille seg, som INGEN vil kjøpe om de så blir tvunget til det.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 13:25 Skrevet torsdag kl 13:25 Vi tar patent på gørrkjedelige tv-serier.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 15:10 Skrevet torsdag kl 15:10 (endret) Jeg tar patent på en utenomjordisk truse som er så avansert designet at ingen mennesker, uansett alder eller kroppsform, kan bruke den. Endret torsdag kl 15:15 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:20 Skrevet torsdag kl 18:20 Vi tar patent på dårlige filmer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:27 Skrevet torsdag kl 18:27 Vi tar patent på sko med hull i.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:20 Skrevet torsdag kl 22:20 Jeg tar patent på The Boss, Chuck Norris- au, fasan, det gjør jeg ikke, han roundhouse-sparket meg nettopp i kjeften fra det hinsidige 🤕☠️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 00:16 Skrevet fredag kl 00:16 Vi tar patent på sutring og klaging.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:27 Skrevet fredag kl 02:27 Vi tar patent på påskefjellet.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 12:39 Skrevet fredag kl 12:39 Vi tar patent på hardt dasspapir.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:31 Skrevet fredag kl 18:31 Vi tar patent på vinterstormer, vårstormer, sommerstormer, høststormer.🌬️🌬️😱😱
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå