N-4K0 Skrevet torsdag kl 21:13 Skrevet torsdag kl 21:13 Jeg tar patent på en bil på 7 tonn med motor på 20 hk og toppfart på 30 km/t.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 01:13 Skrevet fredag kl 01:13 Vi tar patent på figurer laget av poteter.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:40 Skrevet fredag kl 03:40 Vi tar patent på møkk.💩💩
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:48 Skrevet fredag kl 19:48 Vi tar patent på knekte rotfyllinger.
N-4K0 Skrevet fredag kl 21:29 Skrevet fredag kl 21:29 Jeg tar patent på bein fra oppspiste kyllingvinger
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 01:12 Skrevet i går, 01:12 Vi tar patent på dorullnisser.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Vi tar patent på tomme toalettsåpeflasker.
75192 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Tar pantent tome julbrus flasker de er ikke pant på.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi tar patent på de hersens nye bruskorkene på brusflaskene.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi tar patent på hullete sokker.
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg tar patent på snurrepiperier, hva nå det egentlig er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå