Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Vi tar pant på cappuccinomorgen.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Vi tar patent på rødbeter.😋😋
75192 Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Jeg tar patent på klokka mi har ikke klokke bare mobil klokke
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:29 Skrevet lørdag kl 19:29 Vi tar patent på st1-ostebaconpølser.😋😋
N-4K0 Skrevet lørdag kl 22:30 Skrevet lørdag kl 22:30 Jeg tar patent på rullestol med trekantede hjul.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 04:06 Skrevet søndag kl 04:06 Vi tar patent på ostebaconburgere.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 13:09 Skrevet søndag kl 13:09 Vi tar patent på trillebår uten hjul.😉😉
75192 Skrevet søndag kl 16:00 Skrevet søndag kl 16:00 Tar patent på på tomme cola flasker de er ikke pant for bare glass
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 19:43 Skrevet søndag kl 19:43 Vi tar patent på Urgebokser og Colabokser.🧃🧃🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 21:13 Skrevet søndag kl 21:13 Jeg tat patent kun på Ciara. 🥴🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:57 Skrevet søndag kl 23:57 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Jeg tat patent kun på Ciara. 🥴🥴 Det går ikke for vi kommer i par akkurat som sko, sokker, votter og hansker.😉😉 Vi tar patent på Fish and Chips.🐟🐟🍟🍟😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 00:07 Skrevet mandag kl 00:07 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det går ikke for vi kommer i par akkurat som sko, sokker, votter og hansker.😉😉 Vi tar patent på Fish and Chips.🐟🐟🍟🍟😋😋 Jeg tar patent på kverulantheten deres. Fornøyd? 🥴🥴😜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå