TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2023 Skrevet 28. november 2023 Jeg tar patent på tabletter som man får til og skite tonne hvis med tabletter.
N-4K0 Skrevet 28. november 2023 Skrevet 28. november 2023 Jeg tar patent på en barnesikring på tablettbokser som gjør det umulig å skru lokkene på.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2023 Skrevet 4. desember 2023 (endret) Jeg tar patent på en ny type håndsåpe som... inneholder: ostepop, 20% mettet fett, squash, sodium chlorid, glycerin, aqua, svovelsyre, disodium cocoyl glutamate, niktro vesiquran nakrilaqua (00100,1%radon, 0000000,23% plutonium, 3%aqua, sitrus syre, 000000000,1%parafin), alkohol, potetmel, smegma Den håndsåpen har jeg kalt for Madriko, og har en gulgrønn aktig farge. Endret 4. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1
N-4K0 Skrevet 4. desember 2023 Skrevet 4. desember 2023 Jeg tar patent på en ny energidrikk som inneholder 79% batterisyre og 3% jetfuel.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2023 Skrevet 19. desember 2023 Jeg tar patent på en selv stekende panne.
N-4K0 Skrevet 19. desember 2023 Skrevet 19. desember 2023 Jeg tar patent på knekkebrød som er 145% tørre.
N-4K0 Skrevet i går, 01:27 Skrevet i går, 01:27 Jeg tar patent på en maskin som kan teleportere hva som helst fra hvor som helst til hvor som helst på kloden, men tingene mellomlander og blir stående i Antarktis i tre uker før de plutselig popper frem dit de skulle. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Jeg tar patent på et nyss en person har holdt inne i 70 år, i det han slipper den ut så skaper det en uendelig ekko og skjelv i hele universet våres. Og nabo universene våres hører det som en kirke klokke som kimer flere ganger i eningen. 🤣😂😅 Endret 3 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
N-4K0 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg tar patent på en fryseteknologi som gjør at isbiter og frossen mat bare blir kaldere og kaldere og påvirker luften og alt rundt seg helt til alt som kommer i kontakt med det frosne, fryser i stykker.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden (endret) Jeg tar patent på 0K4-N. Endret 55 minutter siden av TheDarkSycamore - SCM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå