Gå til innhold

DNV GL: Vanntåke er best til å slokke batteribranner på skip [Ekstra]


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

I 2012 ble DNV GL forespurt om å klassifisere fergen Ampere. I 2015 ble fartøyet godkjent i klasse 1A1 LC Car ferry C Battery(Power) R4(nor) og gikk i drift med passasjerer ombord, I mange år før dette igjen har DNV GL klassede seismikkfartøy og andre typer offshorefartøy hatt store mengder batterier ombord - for å forsyne utstyr som settes ut fra fartøyene. Så i 2020 etter diverse hendelser finner DNV GL det for godt å komme med forslag til slukkesystemer og instrukser til mannskap. Det virker jo som de til de grader har sovet i timen her. Og stort bedre er det ikke med offentlige etater som brannvesen og redningstjeneste.

Endret av J-Å
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...