Gå til innhold

9600xt VS Ti4200


opera

Anbefalte innlegg

Har akkurat solgt mitt gamle Ti4200. Må da selvsagt ha meg et nytt kort,,,men det er så vanskelig å velge.

 

Vil et Radeon 9600xt kort yte bedre i dagens spill enn det Ti4200 kortet gjorde?

Har ikke lyst til å bruke for mye penger nå på et Gfx kort siden det straks kommer en ny serie.

 

Har kikket rundt i masse forskejllig forum og greier bare ikke bestemme meg for åssen kort jeg skal ha.

 

Kort og enkelt: Vil et 9600xt gi bedre ytelse en Ti4200 eller må jeg opp på et 9800np for å få noe fart i sakene ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9600xt har vesentlig bedre ytelse i en del av de nyeste spillene, særlig med dx9. Dog: en overklokket 4200 ti yter ikke nevneverdig (eller så mye at det er verdt å betale for) dårligere i eldre spill. Unntaket er kanskje ved bruk av antialiasing og anisoptrisk filtrering, hvor 9600xt så vidt meg bekjent yter bedre.

 

Siden du allerede har solgt ditt gamle 4200 ti-kort skal jeg ikke anbefale deg å ikke selge det :roll: . Isteden anbefaler jeg deg enten å kjøpe et 9800 pro-kort eller å vente - enten til disse blir billigere, er til du får et enda bedre kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...