Gå til innhold

Hvilket tastatur skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Jeg tror jeg går for det keytronick tastaturet hvis det har mulighet for å kunne holde inne flere enn 2 knapper samtidig. Men det logitec Internet Navigator Keyboard SE vet jeg er bra, men jeg vet ikke om jeg vil ha dette siden så mange har det :thumbdown: . Dette er absolutt ikke positivt i mine øyne. Så valget faller mot Keytronick tastaturet.

Lenke til kommentar

Har bestillt dette tastaturet. Lkte lite som tastaturet på laptopen min, har alltid likt det bedre enn det jeg har på den stasjonære maskinen. Før hadde jeg Logitech Internet Navigator, inntil en luring her greide å vippe et helt glass med julebrus oppi saken. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt nå, bruker aldri de ekstratastene uansett..

Endret av rLnd
Lenke til kommentar

jeg kjøpte dette (https://prisguiden.no/produkt/2956) tastaturet hos ei lokal sjappe... kosta "LITT" mere da:(

 

Det er et meget bra tastatur. Er så flatt at jeg måtte bruke de små beina under... som jeg normalt ikke gjorde på andre tast. Logitec trådløst tast. døde etter en halv kopp kaffe:(

 

hadde KeyTronic i '97 ei stund... DET var det BESTE tastaturet. (det med grå Space-knapp med rødt lyn på :) Konge tast.)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg det Logitech SE keyboardet, men piltastene funker ikke?? Eller, de funker, men jeg kan ikke trykke fort på de for da kommer det sånn pipelyd fra pc speakeren, akkurat som om jeg har trykki inn mer enn 2 knapper. nytter ikke å spille raske spill med sånt system.

 

Jeg skjønner ikke.. Itouch 2.20 har jeg og

Lenke til kommentar

Dette(Logitech OEM Classic Deluxe Keyboard PS2) tastaturet koster under 180kr på komplett, og er helt utroli deili. samme som jeg har å jeg spiller mye.

 

er bare å kjøpe det billigste du finner, du blir vand med alle tastatur etter en liten stund uansett.. så lenge alle knappene som trengst virker holder det ivertfall for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...