Gå til innhold

CatS41 Bluetooth crash ved bruk av Headsett


spaks

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg har en Cat S41 telefon. Jeg fikk bose quietconfort 35 i gave noe som gledet meg veldig.

Problemet startet da jeg koblet telefonen på headsettet og kobler på spotify. Jeg kan høre på musikk, noen gang en hel sang, andre ganger 4-5 sanger før problemet oppstår.

Sangen jeg hører på starter og stuttere, eller "stamme" før den noen ganger crasher helt og musikken forsvinner fra øretellefonene, andre ganger klarer den og overleve stemmingen og kjører på med noen sanger til før den krasher helt. Jeg ser på telefonen og jeg er ikke lengere koblet på headsettet med bluetoothen og jeg kan ikke koble på igjen før jeg har slått av og på bluetooth på telefonen. Prøver jeg og koble på direkte etter en krash står dem bare og "prøver og koble på"

Jeg fant ut at det ikke var noe galt med headsettet da det fungerte veldig fint på min samboers telefon som har en samsung s9.

Så, hva gjør jeg?

Jeg kan ikke finne noe informasjon på internet om dette problemet med cat s41. Men det er klart at det er telefonen som er problemet og ikke øreklokkene.

Takk for hjelpen på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nesten det samme problemet med min S41 når jeg kobler den til BT i bilen, noen ganger kobler den til for så å koble seg fra igjen etter noen sekunder. Det hender også at lyden hakker med noen sekunders mellomrom eller med 5-10 minutter mellomrom.

Det eneste som hjelper er å skru av BT på telefonen og spilleren i bilen og koble opp igjen på nytt, jeg har funnet ut at det er mest stabilt når jeg skrur på BT på spilleren først før jeg skrur på BT på telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...