Jump to content

Recommended Posts

Det er analysert (s.6) at det er samfunnøkonomisk å bygge ut rogfast, er det noen som har en forenklet forklaring til hvilke punkter de legger til grunn for at det er nytte?

Og er det noen som vet konkret hvilke partier i Norge som er for/imot bygning av infrastruktur som tilsynelatende vil være av stor nytte sett i ett lengre perspektiv enn selve nedbetalingen estimert til å være over 20 år?

Og er det noen som har innsikt i hva som konkret er grunnen til at prosjektet er utsatt?

Og jeg prøvde å finne analyser på bruk og forbedring av ferje og konstnader knyttet til fremtidsutsikter med å fortsette med ferje vs tunell, finnes noe slikt?

 

Edited by probedroid

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...