Gå til innhold

Sun TH-656

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dette kabinettet.

Har problemer med å få festet alle kablene fra kabinettet, finner jaggu nesten ikke halvparten en gang.

Noen som har dette kabinettet som kunne hjelpt meg lit?

Bilder etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de kablene som går fra fronten på kabinettet og inn mot HK. Klarer seff å feste power-switch, og alle de kablene der.

De jeg ikke finner festet til er de andre, firewire, usb, lyd osv

Skrevet

Da har det nok lite å gjøre med kabinettet ditt å gjøre tror jeg :p men hvis du leser litt i hovedkort boka di, så skal det stå hvor du plasserer slike ting. hvilket hovedkort har du?

mvh BalleMann

Skrevet

(off.topic sry)

men noen som veit hvor jeg kan få tak i en sånn ledning til usb ?

Hadde en ekstra usb kort(sånt lite kort) bak på pcen. men så løsna jeg den, og lagde hull i den i diskettplass"ting".

Men nå er Ledningen fra hovedkortet til Fronten av kabinettet for kort.. hvor kan jeg skaffe ny ? :/

Skrevet

har samme kabinett som deg :w00t: hen har et asus hk så jeg vet ikke om ditt hk støtter slike i front, men alt står i manualen til hket dit

Skrevet
har samme kabinett som deg :w00t: hen har et asus hk så jeg vet ikke om ditt hk støtter slike i front, men alt står i manualen til hket dit

hoho skal vise deg skikkeligt kabinett jeg :p

http://www.freewebs.com/felge/dator.jpg

må kopiere linken over i browseren :scared:

eeehhhhhh.......

har et slikt sjølv :) men med hjul, og (mørke)brunaktig lakk og myyyye støre er det (og sef. stor plexiglass i front og side):D men pc'n starta merkligt nok ikke i det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...