Malmern Skrevet 5. januar 2020 Skrevet 5. januar 2020 (endret) Har 2 stk. TridentZ minnebrikker der RGBene skrur seg på av seg selv rett etter at jeg skrur lyset av. Problemet dukket opp nylig. I starten kunne jeg styre RGBene via MSI Mystic Light, dette sluttet å fungere, ble så anbefalt å innstallere ASUS Aura, som har fungert frem til nå. Det skal nevnes at Mystic Light plutselig har fått tilbake evnen med å styre RGBene på RAMen, men som nevnt, de skrur seg på igjen rimelig raskt! Noe annet som er rart er at viss jeg velger en annen fargeprofil enn standard i Mystic Light, f.eks "Breathing" så bytter den mellom "Breathing" og standard fargeprofil innimellom i noen sekunder for så å fortsette med "Breathing" i noen sekunder, og sånn fortsetter RGBene å bytte mellom profilene. Noen som er klok på hva som kan være årsaken? Jeg har forøvrig avinnstallert ASUS Aura for å se om det var noen konflikt som hadde oppstått mellom det og Mystic Ligth, men det utgjorde ingen forskjell. Video av fenomenet: Endret 17. januar 2020 av Malmern
Malmern Skrevet 5. januar 2020 Forfatter Skrevet 5. januar 2020 Problemet ser ut til å ha rettet seg selv, uten at jeg vet hvorfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå