Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Program som begrenser upload linja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Koster noe??ka den koster?hatt min i 5mnd nu og koster ikke meg noen ting

den jeg lasta ned fra netlimiter-sida var bare en 30 dagers trial-versjon. heldigvis snubla jeg over noe på nett :p

Skrevet

Et annet alternativ til Netlimiter er DU Super Controller. Det er enda bedre enn Netlimiter synes jeg, men jeg bruker Netlimiter fordi det kan brukes også etter at trail-tida har gått ut.

Skrevet
Bruker dere dette med DC++ og sånt?

japp, egentlig litt "slemt" gjort av oss....sette 1k i upload :devil: Funker strålende hvis man feks DL hele natta....

Da er du veldig slem syns jeg :thumbdown: Liten vits i å sette den så langt ned siden du helt sikkert ikke merker særlig forskjell om den står på 10kB/s hvis du f.eks har 256kbit/s ut.

Skrevet
Bruker dere dette med DC++ og sånt?

japp, egentlig litt "slemt" gjort av oss....sette 1k i upload :devil: Funker strålende hvis man feks DL hele natta....

Da er du veldig slem syns jeg :thumbdown: Liten vits i å sette den så langt ned siden du helt sikkert ikke merker særlig forskjell om den står på 10kB/s hvis du f.eks har 256kbit/s ut.

hørt om ADSL. Hørt om at man som regel laster opp med maks speed på dc.... Ikke noe slemt mener jeg. :xmas:

Skrevet

hva er vitsen med og sette ned upload? står pc'n på med max download, så gjør det jo ingenting om man upper noe!?

kan jo seff forstå dem som sliter med dial up :thumbup:

Skrevet (endret)

Har bare 128kbit ut. Problemet med adsl er at med en gang jeg får 10 kbit i upload, så reduserer dl-hastigheten min med 50%++. vet ikke hvorfor. Altså hvis noen laster ned fra meg, påvirker dette også nedlastingen min. Så hvis det er noe jeg ønsker å ha så raskt som mulig, setter jeg ned upload-ratein min, slik at jeg ungår slike forstyrrelser

Netlimiter er også veldig greit å bruke hvis man ønsker å spille mens man laster noe ned...

Endret av ridgea
Skrevet

Altså eg syns det er dumt å sette ned så mye. F.eks vis om har NGT og 384kbps ut så kor mye skal man begrense for at det ikke påvirker downloadingen? Er lite vitsi å begrense mer en nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...