Gå til innhold

Oppdatere Lightroom 6.0?


Anbefalte innlegg

Hei dere,

jeg har installert Lightroom 6 på min nye pc, men jeg får ikke til å oppdatere den til versjon 6.12 som jeg har på min gamle pc. Hvorfor kan jeg ikke oppdatere til versjon 6.12? Ikke si at Adobe har koblet bort denne muligheten??

Går det å finne oppdateringsfilene på min gamle pc og bruke disse? Hvor kan de ligge og hvordan gjør jeg det da? 

mvh

Bjørn Eriksen

Endret av bjorn123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6.14 var vel siste versjon , såvidt jeg husker. Tror det var mulig å oppgradere til den sommeren i år ( det var en tråd på Dpreview forumet i sommer der de fikk det til ). Nå ser det ut som at den muligheten er fjernet.

Det har jo forresten kommet en rekke gode alternativer til Lightroom i løpet av det siste året....litt avhengig hva du er ute etter.

Lenke til kommentar

 Har faktisk en gammel  Lightroom  4 på dataen.  Jeg fant frem til Lightroom 4.4 ved å gå til Local Disk(C:) > Users > Mitt brukernavn > Downloads. Der lå Lightroom 4.4 . Jeg har Engelsk språk , så det blir vel litt annerledes hvis du har Norsk.

Endret av Clear
Lenke til kommentar

Da løste saken seg på enkleste måte: jeg logget inn på Adobe sin supportside, og da ble chatten aktivert. Og der forklarte jeg problemet og fikk tilsendt nedlastningslink til Lightroom 6.14, og programmet kjører nå så fint som bare det :-) . Så enkelt var det :-)

 

Takk for innspill :-)

Endret av bjorn123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...