Gå til innhold

Frontpage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Frontpage Express følger vel med i alle fall windows 98. Skal du ha fullversjon, må du

- kjøpe MS Office i fullversjon, professional eller premium

 

eller

 

- Kjøpe MS frontpage frittstående; prøv en bokhandel eller databutikk...

 

Det finnes gode alternativer som ikke er vanskelige å bruke, men de fleste koster litt.

 

sof

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

FrontPage er jo et ellegant program for HTML nybjyndere.

notepad er vel for litt viderekomne men er vel ett billigere valg ;)

 

kan også anbefale DreamWeaver som er mye brukt.

 

finne det på nettet?? kazaa kanskje? d fins vertfall separat.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-10-24 12:52, amd_guru skrev:

Frontpage og dreamwaver har en utrolig dårlig uvane når det gjelder å legge til unødvendige saker i kildekoden.

Med CuteHTML og notepad får du selv full kontroll over kildekoden, noe som kan være svært nyttig, om man kan basic HTML da
:lol:


 

DreamWeaver er kanskje det mest geniale programmet jeg har vært borti noen gang, lager ryddig og pen kode, og personlig synes jeg ikke de har lagt inn ting i koden jeg ikke liker. Bruke FP en del før, og det stinker når det gjelder kode.

 

Liker du derimot ikke koden som blir generert av programmer (DW lager best kode av alle programmer) så har du mange alternativer: HomeSite, Notepad etc. Legg også merke til at DW har en meget genial code-view, og her har du mulighet til å skrive alt selv. Personlig liker jeg "Design and code view", da har man full oversikt. Lenge lever DreamWeaver!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Quote:


On 2001-10-24 19:17, desertglow skrev:

Quote:


On 2001-10-24 12:52, amd_guru skrev:

Frontpage og dreamwaver har en utrolig dårlig uvane når det gjelder å legge til unødvendige saker i kildekoden.

Med CuteHTML og notepad får du selv full kontroll over kildekoden, noe som kan være svært nyttig, om man kan basic HTML da
:lol:


 

DreamWeaver er kanskje det mest geniale programmet jeg har vært borti noen gang, lager ryddig og pen kode, og personlig synes jeg ikke de har lagt inn ting i koden jeg ikke liker. Bruke FP en del før, og det stinker når det gjelder kode.

 

Liker du derimot ikke koden som blir generert av programmer (DW lager best kode av alle programmer) så har du mange alternativer: HomeSite, Notepad etc. Legg også merke til at DW har en meget genial code-view, og her har du mulighet til å skrive alt selv. Personlig liker jeg "Design and code view", da har man full oversikt. Lenge lever DreamWeaver!

Hvor lenge siden er det denne tråden var oppe?!?!?

 

Siden den tid har jeg tat meg tid til å lære Dreamweaver, og det er et helt supert program!

 

Template funksjonen, og site manager er jo bare helt konge! Hvordan kunne jeg leve uten disse værktøyene så lenge?

 

Jeg bruker også code view, og det er en yppelig måte å få full kontroll over kildekoden, du slipper bare å skrive 10 ganger så mye som om du skulle laget den i notepad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...