Gå til innhold

Problemer med 11 pro max


LED2

Anbefalte innlegg

Runar skrev (10 timer siden):

Det er i hvert fall langt mer sannsynlig enn at dataene har blitt sendt til feil telefon fordi begge telefonene var koblet til det samme trådløse nettverket.

Jeg vet ikke helt hvordan Jottacloud fungerer (for eksempel, velger du hvilke mapper som skal lastes opp og ned?), men det kan være verdt å se nærmere på. Du bør også kontakte brukerstøtten deres.

Det forklarer dog ikke hvordan hun fikk noen av dine kontakter, med mindre du synkroniserte disse med Jottacloud?

Vi har ikke synkronisert med Jotta. Kun overført bilder via data.

aldri funket bra og laste opp direkte fra telefon til Jotta syns jeg. Derfor laster jeg først opp fra tlf til data og videre til mappe på jottacloud/arkiv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LED2 skrev (1 time siden):

Vil ikke kalle det backup og legge over bilder til data og videre til Jottacloud? Vi ha aldri synket telefoner med Jottacloud som en backup.

Slapp av det er ikke noen som er troll her.!

«Jeg har kun brukt Jottacloud som back up. Dvs ført over bilder/video dit.» skrev du litt tidligere. Men nå er det plutselig ikke en backup allikevel? :D

Men uansett så er det nok Jottacloud som er problemet her om begge har logget inn på den for å hente backup av bilder og kontakter.

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar
brukernavn331 skrev (43 minutter siden):

«Jeg har kun brukt Jottacloud som back up. Dvs ført over bilder/video dit.» skrev du litt tidligere. Men nå er det plutselig ikke en backup allikevel? :D

Men uansett så er det nok Jottacloud som er problemet her om begge har logget inn på den for å hente backup av bilder og kontakter.

Skriver vel backup, men forklarer det rett bak at det kun er overføring av bilder og video. Er ikke megakyndig i dataverden. Tror aldri jeg har tatt en backup annet enn og føre over bilder/video til skyen.!Nå er man bare vanskelig her og prøver og finne feil.
Jeg prøver og bli kvitt ett problem, ikke lage kvalme og tull.

Kan godt være at jottacloud er problemet, men rart at ho fikk mine kontakter syntes jeg.

Lenke til kommentar
LED2 skrev (1 time siden):

Skriver vel backup, men forklarer det rett bak at det kun er overføring av bilder og video. Er ikke megakyndig i dataverden. Tror aldri jeg har tatt en backup annet enn og føre over bilder/video til skyen.!Nå er man bare vanskelig her og prøver og finne feil.
Jeg prøver og bli kvitt ett problem, ikke lage kvalme og tull.

Kan godt være at jottacloud er problemet, men rart at ho fikk mine kontakter syntes jeg.

Er du sikker på at det ikke lå en gammel backup av kontaktene dine på Jottacloud da? Husker jeg tok backup til Jottacloud med en Huawei og da kom bl.a kontakter.

Og jeg prøver ikke å være vanskelig, men du forklarer på en litt rotete måte og nesten avfeier at Jottacloud kan være problemet. Men som jeg og andre sier, bilder og kontakter dukker ikke magisk opp på andre enheter sånn helt uten videre. Du sier at både PC og Jottacloud har blitt brukt til å lagre backup på i tillegg til at begge telefonene har vært koblet til samme (?) PC og samme Jottacloudkonto.

Hvordan hentet dere filene fra Jottacloud til telefonen? Lastet ned appen og lagret filene fra den? 

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...