Scarvo Skrevet 3. februar 2020 Skrevet 3. februar 2020 *ylte på **ss**rtet. A= HodeM= Høyre øyeH= Venstre øye I= Høyre øre. Ø= Venstre øre Belte= Hals
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Skrevet 4. februar 2020 (endret) Scarvo skrev (5 timer siden): *ylte på **ss**rtet. A= HodeM= Høyre øyeH= Venstre øye I= Høyre øre. Ø= Venstre øre Belte= Hals Jeg tror det er skrivefeil i siste ordet. Det finnes ingen norskt ord med "rt" ilag. ?? Foresten, min neste bokstav er: F Endret 4. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Skrevet 4. februar 2020 N4K0 skrev (47 minutter siden): Fylte på busskortet? Det tenkte jeg ikke på. ?? Hvor dum går det ann å bli? ?
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Skrevet 4. februar 2020 N4K0 skrev (15 timer siden): Fylte på busskortet? Korrekt TheDarkSapling - SCM skrev (16 timer siden): Jeg tror det er skrivefeil i siste ordet. Det finnes ingen norskt ord med "rt" ilag. ?? Det finnes en del norske ord med r og t etter hverandre Erter Artig Kort Surt Osv
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Skrevet 4. februar 2020 Scarvo skrev (3 minutter siden): Det finnes en del norske ord med r og t etter hverandre Erter Artig Kort Surt Osv Jeg sa jo det, hvor dum kan man bli. ??
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Skrevet 4. februar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg sa jo det, hvor dum kan man bli. ?? Det var ikke sånn ment Du er så absolutt ikke dum TDS.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Skrevet 4. februar 2020 Scarvo skrev (1 minutt siden): Det var ikke sånn ment Du er så absolutt ikke dum TDS. Det var jo meg selv som sa det, ikke du. Ingen vits å beklage for det. ?? 1
N-4K0 Skrevet 6. februar 2020 Skrevet 6. februar 2020 Off to the Races skrev (1 time siden): Høyspentmast? Japp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå