Gå til innhold

Bedre FPS i Enemy-territory ?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg vært borte i en del tilfeller hvor folk spør åssen de kan få bedre FPS og treffe bedre i "Enemy-Territory" (RtCW også for den sags skyld)

Så jeg har derfor tatt meg god tid å lage en gjennomført "config"

 

Hvordan innstallere configen(e)?

 

Kopier alle configene inn i "etmain" hvor du har installert ET. Under samme mappa ser du en ny mappe kalt "profiles" gå inn her, under din profil og slett "etconfig.cfg". Du sletter nå alle dine innstillinger for så å lage de på nytt med configene jeg har laget. Det beste er dermed også om du kan forandre til dine knapper som du bruker, dette gjør du i praef.cfg. Bruk f.eks notepad til å forandre dette..

 

--

Den er ikke helt ferdig enda, men legger den ut for det..den er fullt spillbar men mangler noen smådetaljer som kommer snart. Bla.a forklaring på hver variable/cmd for lettere forandring til dine innstillinger!

 

Håper noen kan få bruk for den, og for all del kom gjerne med spørsmål & tilbakemeldinger

 

Merk jeg tar ikke ansvar for skader som måtte oppstå ved bruken av configen!

 

Last ned configen

 

HER

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Jeg vært borte i en del tilfeller hvor folk spør åssen de kan få bedre FPS og treffe bedre i "Enemy-Territory" (RtCW også for den sags skyld)

Så jeg har derfor tatt meg god tid å lage en gjennomført "config"

 

Hvordan innstallere configen(e)?

 

Kopier alle configene inn i "etmain" hvor du har installert ET. Under samme mappa ser du en ny mappe kalt "profiles" gå inn her, under din profil og slett "etconfig.cfg". Du sletter nå alle dine innstillinger for så å lage de på nytt med configene jeg har laget. Det beste er dermed også om du kan forandre til dine knapper som du bruker, dette gjør du i praef.cfg. Bruk f.eks notepad til å forandre dette..

 

--

Den er ikke helt ferdig enda, men legger den ut for det..den er fullt spillbar men mangler noen smådetaljer som kommer snart. Bla.a forklaring på hver variable/cmd for lettere forandring til dine innstillinger!

 

Håper noen kan få bruk for den, og for all del kom gjerne med spørsmål & tilbakemeldinger

 

Merk jeg tar ikke ansvar for skader som måtte oppstå ved bruken av configen!

 

Last ned configen

 

HER

Dette ble vist ikke et særlig populært topic. (No offence Praeferox)

Lenke til kommentar

hehe seriøst da jeg laga ikke configene bare for dette forumet.. delvis får innrømme det, men jeg syns det er morro å lage configer. Men tar meg ikke nær av om ingen får bruk for det!

 

Men jeg har sett en del folk som har hatt problemer med FPS o.l tidligere, så jeg ville bare prøve å være til hjelp her! :w00t:

 

Er opp til dere å ta imot hjelpa ;)

Endret av Praeferox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...