Gå til innhold

Overklokke-villig hovedkort!


PC^2020

Anbefalte innlegg

Ja jeg har et Abit BE7 (m/ 845PE, agp4X, ddr333, FSB533) og en P4 2.40 (B type) prosessor, så syns jeg at dette abit be7 er ganske dårlig. Hovedkortet klarer ingenting av klokking, jeg setter den på for eksempel 163 FSB så skjer de tingen ting når jeg restarter, altså jumper og alt må resettes, så dette lover ikke bra, derfor skal jeg ha nytt hovedkort, og i værste fall også ny cpu.

Jeg har nå en sp94 kjøler som jeg skal levere tilbake til digital inpuls fordi den er jo helt på trynet, får ikke klokka no mere med den enn med boxed...

 

FAQ

Nyeste bios? - Ja

Temp? - idle 42 - max load 56

AGP/PCI lock? - ja på 33MHZ fixed

Volt? - Hjelper ikke selvom volten står på 1.5 eller 1.7

Dette er grunnene til at jeg skal ha nytt hk... :thumbs:

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette Kortet, Asus P4P800 er et kjempebra kort, det har nesten alle finesser (det har LAN, men ikke GBLAN), støtter dual DDR, det har S-ATA RAID osv, og er kjempefint å overklokke med! Billig er det også, dette kortet holder iallefall til å overklokke CPU'en du har nå!

 

Vil du bruke litt mer penger så er Abit IC7-G et godt kjøp. Dette har et litt bedre chipset en Asus P4P800 (I875P mot I865P), men dette spiller ingen stor rolle siden du kun har en Pentium 4B. I tillegg har dette kortet GBLAN, noe P4P800 ikke har. Hvis du vil slå på stortromma så er Abit IC7-G MAX 3 også et godt kjøp, men det koster 300kr mer enn IC7-G.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...