Gå til innhold

Formatere DVD+RW ?


SuperJo

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg har et litt kjipt problem... Jeg har en DVD+R/RW brenner og ei DVD+RW plate. Nå har jeg fylt opp plata, og vil gjerne få tømt den i igjen ( formatere den på nytt ). Jeg er ingen erfaren DVD-brenner, men hvis jeg har skjønt det rett så støtter ikke WinXP DVD+ formatet helt (?). Jeg har Nero 5.5 ( ikke 6 desverre ) og når jeg trykker på "slett alle data", så tror WinXP og Nero at det er ei CD-RW plate, eller at det ikke finnes ledig plass på den :(

 

Mao. så får jeg aldri ei tom DVD+RW plate og kan ikke få brukt den mer hvis ingen har/vet råd ? Hadde vært Supert hvis noen kunne hjelpe meg, da jeg ikke er noen ekspert ! :roll:

 

Har prøvd å brenne ut en .avi film som DVD (.vob) et par ganger nå uten at det funker.... feilmeldinga kommer etter 2,5 timer... tar jo så j***li med tid å konvertere ! Så jeg tror at feilen er at det ikke finns noe plass på DVD+RW plata :thumbdown:

 

 

Takker for alle svar og fortsatt God Jul :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :yes:

 

Ikkeno problem å brenne i Nero 5.5, så det er ikke der det ligger ....

 

Skjønner hva du mener, MorePower, men jeg prøver bare få tømt plata i Nero 5.5

 

Til selve brenninga bruker jeg NeroVision Express 2. Det er supert for å gjøre om f. eks DivX til DVD osv. Problemet oppstår når jeg ikke har noe tomt medium å brenne til.... irriterer meg mycketmycket at jeg må konvertere .avi fila på nytt hver gang jeg prøver. Det i seg selv tar jo nesten 2,5 timer :(

Any suggestions ? Forslag ? Hjelp ? :)

Lenke til kommentar

Har ikke erfaring med det programmet du nevner. Men når du konverterer fila, vil jeg tro den blir liggende i ei temp mappe, siden du må gjøre det på nytt for hver gang. Hvis du går i temp mappa og kopierer "imaget" til en annen plass på disken, før du prøver å brenne det og får feilmelding, skal du kunne slippe å gjøre det på nytt hver gang noe skjærer seg.

 

Vet ikke om det er slik, bare en tanke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...