Gå til innhold

3dmark03


Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan noen si meg hva slags innstillinger jeg skal ha i 3dmark 03? Nå mener jeg med hensyn til AA og AF og så videre. Jeg vil ha en best mulig score possible!

For det første, denne posten er feilpostet. Skal ligge under overklokking -> Benchmarks

 

For det andre; du skal la alt stå slik det står standard hvis du skal ha en gyldig score.

Lenke til kommentar
hmmm .. apropos 3dmark .. *har ikke fyrt opp '03 enda* men derimot har jeg fyrt opp 3dm01' og fikk 7700 i score :S *host* det går fint med gaming, men det der ga meg lite skryte status .. noen som har lyst til å opplyse meg om hvorfor jeg fikk så shitty score? (se maskinvare i profil) tenkte det kansje var pga. dritt-cpu'en min ..

Med 9600XT så skal du ha rundt 13000 i 01se.

Lenke til kommentar
Nå skled den tråden her riktignok veldig off-topic, men grunnen til at du har så "råtten" score, vil jeg tro er CPU'en din. 1,4 GHz P4 er ikke akkurat den beste prosessoren i dagens marked. :)

det er sant, men jeg skal da ikke få SÅ råtten score :dontgetit: ? innlegg fra andre er bra, men det er ikke veldig farlig, det er jo tross alt bare en teoretisk test .. :)

 

edit : skal akkurat til å fyre opp 3dm03'

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...