Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kan noen hjelpe meg å forstå dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4.64 er det samordna opptak vurderer en dansk 8.4 til å være, men det er ingen garanti for at det gjelder motsatt vei (selv om det sikkert omtrentlig gjør det i dette tilfellet). 

 

Vet ikke hvorfor du synes det er lite. I mitt hode er det ganske logisk. CBS er jo primært et valg for de som ikke kommer inn på NHH og ikke vil betale studieavgift til BI. Gjennomsnittstudenten som begynner på NHH har rundt 5 i karaktersnitt. Ergo burde CBS være lavere enn 5, for at det skal gi mening for en nordmann å dra til køben. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

4.64 er det samordna opptak vurderer en dansk 8.4 til å være, men det er ingen garanti for at det gjelder motsatt vei (selv om det sikkert omtrentlig gjør det i dette tilfellet). 

 

Vet ikke hvorfor du synes det er lite. I mitt hode er det ganske logisk. CBS er jo primært et valg for de som ikke kommer inn på NHH og ikke vil betale studieavgift til BI. Gjennomsnittstudenten som begynner på NHH har rundt 5 i karaktersnitt. Ergo burde CBS være lavere enn 5, for at det skal gi mening for en nordmann å dra til køben. 

Ja, men fant en tabell fra ANSA (som ikke er på siden) som viste til høyere karakterer..? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...