Gå til innhold

Automatisk sletting i Thunderbird.

jae-ols

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått inn på automatisk sletting på Thunderbird. Satt det på sletting av alle meldinger eldre en 30 dager. Men ingen ting blir slettet. Prøvd flere ganger, noen som har peiling på hvorfor det ikke slettes? Og slette manuelt tar jo evigheter. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Thunderbird er en mail-klient. 

Kan bare anbefale å gå over til å bruke Web-mail.

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Har du satt opp med IMAP eller POP?

Skrevet

Har du satt opp med IMAP eller POP?

Det finner jeg ikke ut av. Hvor ser jeg det? å gikk jeg på innstillinger og huket av for "slett etter 30 dager" men intet skjer. 

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Mye arbeid å legge inn alle kontakter på nytt. Så det spørs om jeg går for denne. Og hvorfor er denne bedre? Slettes mail automatisk? 

Derfor jeg anbefaler å bruke Webmail, så legger du inn kontaktene en gang, for all fremtid. En datamaskin varer som kjent ikke evig.

Skrevet

Derfor jeg anbefaler å bruke Webmail, så legger du inn kontaktene en gang, for all fremtid. En datamaskin varer som kjent ikke evig.

Ved å legge inn en og en? Det høres ut som steinalderen. Må være en raskere metode. 

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Ved å legge inn en og en? Det høres ut som steinalderen. Må være en raskere metode. 

Du kan sikkert eksportere kontaktene i en csv fil, som du da importere.

Steinalder-vis er det å bruke mailklienter.

• Liker 1
Skrevet

Du kan sikkert eksportere kontaktene i en csv fil, som du da importere.

Steinalder-vis er det å bruke mailklienter.

Det vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Jeg er ingen "kløpper" på data. Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? 

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Det vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Jeg er ingen "kløpper" på data. Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? 

Jeg er ingen kløpper på Thunderbird, så du må nesten Google deg frem til hvordan du eksporterer kontakter til en csv-fil.

På outlooksidene skal du importere kontaktene.

Skrevet

Jeg importerte alle kontakter fra hotmail.com. Men når jeg nå trykker på navnet og så send e-post skjer ingen ting. Virker ikke som de har blitt riktig lastet inn. Hvor på outlook finner jeg alt om utg. server og slikt? 

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...