bjaa Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Heyo! Fant ut at skjermkortvifta mi har stokka seg fast jeg, så nå har jeg kjørt i noen måneder uten kjøling. Her har dere bilde av temperatur og kortet... http://www.bjaaland.net/vga/P1010040.JPG PS, målingene er gjort mellom kjøleribben. Så hvor lenge har det igjen å leve tru?
C0bra Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Ca Kwatteh.. Neida har ikke peiling, men denne var feilposta..
bjaa Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Skrevet 25. desember 2003 Ca Kwatteh.. Neida har ikke peiling, men denne var feilposta.. Sorry, skal få prata med moderator, det var meninga jeg skulle poste i skjermkort...men neida, jeg posta helt feil
anon12234 Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 hmm, tja. får du ikke artifacts i spill?. det kortet der lever nokk "KAnskje" i noen uker. kanskje ikke det engang
Møkkalasset Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 hmm, tja. får du ikke artifacts i spill?. det kortet der lever nokk "KAnskje" i noen uker. kanskje ikke det engang Viss han setter vifte på plass då?
Stigma Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Hvis det ikke allerede er skadet slik at du merker usatbilitet eller noe slikt, så går det sikkert fint om du setter på plass en vifte. 91-100 grader C er ikke nødvendigvis nok til å svi en chip, men jeg re veldig overrasket om du ikke har merket crash'er og artifacts i spill. Sansynligvis vil den leve ut sin vanlige levetid om du setter på en vifte litt pronto. -Stigma
bambam Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Vell, jeg hadde nok skrudd av maskinen og skifta kjøler før det smeller der ja. Skulle ikke tro du kan ha det slik så mye lenger, en liten overbelastning så sliter du
bjaa Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Skrevet 25. desember 2003 (endret) Hvis det ikke allerede er skadet slik at du merker usatbilitet eller noe slikt, så går det sikkert fint om du setter på plass en vifte. 91-100 grader C er ikke nødvendigvis nok til å svi en chip, men jeg re veldig overrasket om du ikke har merket crash'er og artifacts i spill. Har kjørt 3Dmark 2001 SE på den evig mange ganger, klokket og alt sammen. Merker aldri noe til artifacts, og den tempen der er idle....flere timers idling... Edit: kjører maskina 24/7 Endret 25. desember 2003 av bjaa
sparks Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 *le av bjaa* neida, har en chipset vifte her som du kan komme å hente
Geir M Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 det var veldig høy temperatur den kan gå i dass når som helst
anon12234 Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 hvis du ordner kjølinga igen så funker nok kortet fint. men ellers så går det ikke bra
chil Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 alså, åssen kort er det? ta å få det av litt brenn! kvikt vil ikke se på nyhetene "hus brant til grunne pga feil i Pc system" alså det er idioti å kjøre med det kortet så lenge ikke vifta virker har du ikke et reserve kort du kan bruke i mellomtiden? ta å kjøp en Chipset vifte fort du!
LotHeoR Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 høres ut som kortet ditt har sett sine bedre dager, men kjøp en kraftig vifte av noen salg sågår det greit en stund til, men det er ikke noen tvil om at det har senket levetiden på kortet ditt drastisk But life goes on eh?
bjaa Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Skrevet 25. desember 2003 Det er ett 9700 nonpro kort, Sapphire. Tviler på at kortet tar fyr, men kan være litt skummelt kanskje... Orker ikke å ta ut kortet nå, er så kjedlig å skru i lille SHuttle'n, dessuten har jeg ikke noe annet enn det innebygde skjermkortet...
silkshade Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Kanskje levetiden har blitt littegranne forkortet, men det varer nok mer enn lenge nok, ikke noe å være redd for det. iallefall ikke om det ikke virker "unormalt" Det er kanskje greit å iallefall ta av dekselet på shuttelen, og evt ta en 80mm vifte og sette den slik at den blåser over skjermkortet!
z1nox Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Å ikke skru av kortet fordi det står i en shuttle, si meg er du en rikmannsgutt du eller? virker sånn, kortet koster jo litt penger og da... det er jo "sprøtt" å kjøre den tempen der... men men, du gjør så du vil
bjaa Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Skrevet 26. desember 2003 Å ikke skru av kortet fordi det står i en shuttle, si meg er du en rikmannsgutt du eller? virker sånn, kortet koster jo litt penger og da... det er jo "sprøtt" å kjøre den tempen der... men men, du gjør så du vil Jeg er ikke så rik nei. Regner med at det blir en retur sak etterhvert, og jeg trives veldig got med støynivået her nå Så jeg lar kortet varme seg litt jeg
potetskrell Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Hva er problemet ditt da? Har du kjørt i mange måneder uten vifte så går vel alt bra.. Og hva mener du med at den har stokka seg fast? Røsk vifta løs og gi den en skikkelig vask
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Hva er problemet ditt da? Har du kjørt i mange måneder uten vifte så går vel alt bra.. Og hva mener du med at den har stokka seg fast? Røsk vifta løs og gi den en skikkelig vask N1
bjaa Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Skrevet 28. desember 2003 Gidder ikke å skru mer enn jeg må vell! Regner med at om jeg skrur på det skjermkortet (skrur med skrutrekker) så ryker vell garantien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå