Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mye får du i 3dmark03 endre? jeg får 3996

3800-3900 uklokket, foreløpig ~4900 klokket (kan greie 5k "når jeg gidder").

 

4k moddet? Isåfall betyr det at du har et 128 bit kort, som tilsvarer 9500PRO når det er moddet, bortsett fra at det har R350 VPU.

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar

er det grunn til å sende det tilbake til komplett... eller burde jeg ha det videre... det er skikkelig kjipt dette her. jeg fikk dratt den fint opp i 370/340 med standar kjøling så det er en fin overklokker tror jeg... mulig jeg har en del andre flaskehalser i systemet

Lenke til kommentar
Får ca. 13000 med R9500 Pro. (med overklokk, seff.)

Overklokk, "seff"? Greier ca. 13500 med uklokket kort og XP2400 på 200x10 (altså standardhastighet, 2 GHz) og trimma minne.

 

Bikker snart 17k (169xx foreløpig med gammel innstallasjon og dårlige drivere) klokket.

Det har litt med resten av systemet å gjøre... Når jeg har en gammel P4 med systembuss på 100 MHz, er det ikke så mye å gjøre. HK er også ganske shitty. Såvidt jeg vet, er 3DMark -03 mindre CPU/minne-avhengig enn 2001, og der er det er det bare 200 poeng som skiller, uklokket. Forøvrig har jeg ingen ekstra kjøling på mitt kort, og akkurat nå er kjøleren ødelagt, så all videre overklokking er lagt på is til jeg kjøper en VGA-silencer. Hva har du for noen slags kjøling på ditt kort, og hvor langt kom du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...