Gå til innhold

TDS streamer... [Hvis dere vil, da kan dere velge hva jeg skal spille på søndagen.]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Atter en søndag rund gjørnet. Lurer på om no... ...Mr-$ er vist tidlig ute ser jeg. Den er grei du @MR SPEED.👍😏
Er det noen andre enn Mr-$ som vil velge spill for meg til i morn?

 

Liten del av spillhylla mi:

  • Tetris Effect
  • Skyrim VR
  • Saints Raw IV & Gat Out Of Hell
  • Devil May Cry HD Collection
  • Code Vein
  • Grandblue Fantasy Versus
  • Dead Of Alive 6
  • Man Eater
  • Blade Strangers

 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (6 minutter siden):

Det har du ikke ds jeg har spillet det spillet en gang i tiden da nei du lurer ikke meg @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ikke gå på lureriet til ds nå 👍👍

Det tar du faktisk feil Mr-$, jeg har faktisk laget de banene jeg kjørte under streamen. Tror du meg ikke, hva er navnet på skaperen på de banene? Du kan se det oppi øverst i venstre hjørnet, der står skaperen sitt navn på banen. Hva står det? Nemlig, HellFrode. Oppi øverste høyre hjørnet det ser du hva jeg heter på Playstation. 😏😏😏

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden):

Det tar du faktisk feil Mr-$, jeg har faktisk laget de banene jeg kjørte under streamen. Tror du meg ikke, hva er navnet på skaperen på de banene? Du kan se det oppi øverst i venstre hjørnet, der står skaperen sitt navn på banen. Hva står det? Nemlig, HellFrode. Oppi øverste høyre hjørnet det ser du hva jeg heter på Playstation. 😏😏😏

Ok hvorfor så jeg ikke psn id da er det de er da har spillet alle banne i vr da vet du ikke har gjord det det er psn id din det ❤️❤️

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (9 minutter siden):

Ok hvorfor så jeg ikke psn id da er det de er da har spillet alle banne i vr da vet du ikke har gjord det det er psn id din det ❤️❤️

De banene du snakker om, følgte med spillet under Campaign. De banene jeg snakker om, er de banene andre spillere har laget i Trackbuilder.

Man kan lage sine egne rom i Online Racing. Det er der man kan dele sine lagde baner sånn at andre spillere kan kjøre dem.

Har du aldri laget baner i Trackmania? 😑😑😑

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden):

De banene du snakker om, følgte med spillet under Campaign. De banene jeg snakker om, er de banene andre spillere har laget i Trackbuilder.

Man kan lage sine egne rom i Online Racing. Det er der man kan dele sine lagde baner sånn at andre spillere kan kjøre dem.

Har du aldri laget baner i Trackmania? 😑😑😑

Spillet bare da i vr testa da spillet for første gang likte det da nå ja 👍👍👍👍👍

Lenke til kommentar

Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til morn? 😏🎮🎮

 

Liten del av spillhylla mi:

  • Kingdom Hearts Final Mix
  • Kingdom Hearts Re:Chain Of Memories
  • Kingdom Hearts 2 Final Mix
  • Kingdom Hearts Birth By Sleep Final Mix
  • Kingdom Heatts 3
  • Everspace
  • Nexomon Extinction
  • Death's Gambit
  • Blazeblue Cross Tag Battle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...