Gå til innhold

Må bøye evo 360 enderør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du trenger ikke å bruke tang.. går fint ann å gjøre det med hendene

macho macho man.. :p , men blir det ikke litt trangt å få hendene rund festene da?

Altså man trenger ikke å være så sterk for å bøye de akkurat.. Enehvær bestemor kan gjøre det..

 

Men på min evo120 så var det ene hullet til nippelen så forbanna trang at jeg måtte bruke tang og pappa sine hender for at nippelen skulle gå nedi.. Så rører blei helt vridd :cry: Men det gikk fint.. Den andre nippelen gikk nedi så lett som en plett.. Vanlig eller?

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar
Du trenger ikke å bruke tang.. går fint ann å gjøre det med hendene

macho macho man.. :p , men blir det ikke litt trangt å få hendene rund festene da?

Altså man trenger ikke å være så sterk for å bøye de akkurat.. Enehvær bestemor kan gjøre det..

 

Men på min evo120 så var det ene hullet til nippelen så forbanna trang at jeg måtte bruke tang og pappa sine hender for at nippelen skulle gå nedi.. Så rører blei helt vridd :cry: Men det gikk fint.. Den andre nippelen gikk nedi så lett som en plett.. Vanlig eller?

Da skulle du prøvd å bytte nippler,sånn var min EVO 360 oxo.Bare tok den nipplen med korte gjenger der det gikk treegt og tok den med lange gjenger der det gikk lett.Var i hvertfall ikke like lange gjenger på de 2 nipplene mine,skal det være det? ;)

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å bruke tang.. går fint ann å gjøre det med hendene

macho macho man.. :p , men blir det ikke litt trangt å få hendene rund festene da?

Altså man trenger ikke å være så sterk for å bøye de akkurat.. Enehvær bestemor kan gjøre det..

 

Men på min evo120 så var det ene hullet til nippelen så forbanna trang at jeg måtte bruke tang og pappa sine hender for at nippelen skulle gå nedi.. Så rører blei helt vridd :cry: Men det gikk fint.. Den andre nippelen gikk nedi så lett som en plett.. Vanlig eller?

og hva lærte vi av det? jo bruk to tenger/fastnøkler, en på niplen og en på røret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...