Gå til innhold

BSU-rente etter 34. Oversikt over banker?


Anbefalte innlegg

Hei

 
Jeg fylte 33 i desember i fjor og har en fullt oppspart BSU-konto, samt eier egen bolig. Jeg flyttet BSU til KLP (som medlem) i fjor pga. god rente, men de har i ettertid valgt å følge DNB, Nordea med flere og kommer til å sette ned renten til "vanlig sparekonto" når jeg fyller 34.
 
Før jeg fyller 34 ønsker jeg å finne en bank med bedre vilkår for BSU-rente etter fylte 34. (bedre enn flytende boliglånsrente)
 
Sbanken markedsfører seg aktivt mot folk i denne situasjonen, men de er et stykke unna den beste renten i markedet nå. Jeg har andre kundeforhold hos Sparebank 1, men klikker jeg BSU i nettbanken får jeg bare beskjed om at jeg er for gammel.
 
Finnes det en oversikt over banker som fortsatt tilbyr BSU til full rente etter 34? Jeg kan ikke se at det er en mulighet for å søke etter dette hos Finansportalen. Det er også litt variabelt om banker oppgir denne detaljen på nettsidene, og å henvende seg til hver enkelt bank blir fort unødvendig mye styr.
 
Om noen har tips til bank med god BSU-rente etter fylte 34 mottas det med takk (har medlemskap i KLP og LOfavør)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...