Gå til innhold

Er Asus A7N8X Deluxe no bra kort å satse på?

Fa^Xe

Anbefalte innlegg

Skrevet
hei!!
hadde planer om og kjøpe meg et nytt hovedkort. hva burde jeg satse på? socket 478 eller socket A? i såfall er Asus A7N8X Deluxe et bra hovedkort?

takk på forhånd :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du velger Socket A burde du gå for Abit NF7-S v2.0. Det er mye bedre enn Asus-kortet.

Hmm hvorfor er det et mye bedre kort enn Asus sitt? det er et fett hvem du skal velge hvis du ikke skal klokke ;) og asus sitt fikk 6 i terning kast av hw.no

Jeg har asus a7n8x delux og er stor fornøyd!

Skrevet
Hvis du velger Socket A burde du gå for Abit NF7-S v2.0. Det er mye bedre enn Asus-kortet.

_MYE_ bedre? LOL...

Det er det ihvertfall ikke. Dette er tatt opp __MANGE__ ganger før, og de er omtrwnt like gode. NF7 er muligens bedre til OC. Asus sitt kort har vel flere usb porter og Asus er mer kjent for kvalitet enn det Abit er.

Men uansett valg, det går bra :D

Jeg har selv dette: DFI Lanparty NF ULTRA II rev. B_

102627.jpg

Test her: Kortet

EDIT: Dette er den første utgaven av kortet, det nye er ENDA bedre!

Skrevet
okay. skal nok klokke litt ja. menmen. spørs om det trengs når jeg skal kjøpe meg en xp3000+ er ikke sikker på at jeg trenger å klokke da. tenker jeg går for Asus A7N8X Deluxe kortet da.
Skrevet

Bullshit. :thumbdown:

Har 2 stk av hvert kort og forskjellen er ubetydelig. Asus kortet med litt mer i bundelen ellers like.

Skrevet
den er grei. går nok for Asus A7N8X Deluxe, DFI Lanparty NF ULTRA II rev. B kortet blir nok i det meste laget. er det mulig å plasere en xp3200+ på Asus A7N8X Deluxe kortet?
Skrevet

Det som er så fint med ASUS kortet er jo at det er en dame som sier hva som er galt med pc'n! Liker den!

ASUS kortet har faktisk litt flere funksjoner.. dobbelt nettverkskort ++

Skrevet

Jeg har hatt Asus A7N8X Deluxe hjemme siden det kom ut, har aldri hatt et eneste maskinvareproblem med det. Eneste problemet har vært med dårlige IDE-drivere, men dette er fikset med siste Nforce-driverene fra Nvidia. Anbefales :thumbup:

Skrevet
hvis jeg skal klokke, burde jeg ta Abit NF7-S v2.0. koret da? eller er dem ganske nøytrale på klokking?

Hvis du skal overklokke er NF7-S v2.0 et bedre valg enn A7N8X Deluxe. Abit har flere innstillingsmuligheter og takler generelt høyere FSB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...