SarahG Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 Lanserte ny løsning: Tre dager senere var kundene tappet for millioner etter banale angrep 1
Moskus Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 Appen var designet slik at man bare trengte å vite mailadresse, fødselsdato og telefonnummer for å tilbakestille passordet, og så få lenken for å opprette nytt passord sendt til akkurat hvilken mailadresse man ville. Jøss! Hvem i all verden har tenkt? 1
FB.4229871316 Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 Appen var designet slik at man bare trengte å vite mailadresse, fødselsdato og telefonnummer for å tilbakestille passordet, og så få lenken for å opprette nytt passord sendt til akkurat hvilken mailadresse man ville. Jøss! Hvem i all verden har tenkt? Ingen i all verden har tenkt, bortsett fra hackerne da. De tenkte at her var det penger å få. 1
asshole Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 "måtte stenges på grunn av hackerangrep" Tja, blir vel litt som at jeg går i banken, sier jeg er Kongen og får ut alle pengene hans uten legitimasjon. Jeg burde kanskje ikke gjort det, men angrep er det vel ikke... Syns heller 7-Eleven og appprodusenten skulle fått tyn her (straff til og med), ikke han tullingen som gikk i banken og sa han var Kongen. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå