Gå til innhold

Catalyst 3.10

Jaghi

Anbefalte innlegg

Skrevet

må man ha SP1 for å bruke omega-driverne ?

Har en kamerat som nekter å installere de (litt paranoid på gates og kompani), og jeg lurer på om driverne fungerer helt fint uten SP1. Dette gjelder forøvrig også de orginale fra ATI (3.1)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
må man ha SP1 for å bruke omega-driverne ?

Har en kamerat som nekter å installere de (litt paranoid på gates og kompani), og jeg lurer på om driverne fungerer helt fint uten SP1. Dette gjelder forøvrig også de orginale fra ATI (3.1)

Nei, det går supert uten SP1.

Skrevet (endret)

Problemet er at innstillingene i Overlegg (for visning av film) tilbakestiller seg etter et par minutter i klonemodus. Samme hvilke innstillinger jeg bruker.

Men vi tester den nye driveren og ser om det hjelper

Kanskje du burde formatere

Formaterte for under 2 måneder siden, og har ingen andre problemer med maskinen.

Noen som har andre forslag?

Edit: Hva inn i ..... skjedde med quote'n?

Endret av Tommy123
Skrevet

til dere med problemer med at spill som call of duty krasjer, har dere testa og skru av fastwrites i bios?

og forresten så stoler jeg også på ati sitt driver team mer enn han derre omega, synest ikke omegadriverene har vert så bra som originale drivere

Skrevet
Formaterte for under 2 måneder siden, og har ingen andre problemer med maskinen.

Noen som har andre forslag?

Prøv et annet grafikkort (radeon) og prøv grafikkortet ditt på en annen maskin. Ut i fra det burde du få fiksa det på en eller annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...