Gå til innhold

"Vedlikeholdsboks" til Epson ET7750, hva er det...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er beholderen som oppbevarer blekket den har brukt til rensing av skrive hodet.

Er sikkert en alternativ måte å hente inn penger på printeren siden den har ecotank systemet. 

Ser også ut som rensetanken har samme type EEPROM minne som blekk kassettene vanlig hvis har slik at du må kjøpe ny istedenfor å kunne tømme den. 

Lenke til kommentar

Det er beholderen som oppbevarer blekket den har brukt til rensing av skrive hodet.

Er sikkert en alternativ måte å hente inn penger på printeren siden den har ecotank systemet. 

Ser også ut som rensetanken har samme type EEPROM minne som blekk kassettene vanlig hvis har slik at du må kjøpe ny istedenfor å kunne tømme den. 

 

OK, har kjøpt printeren, men det står, så vidt jeg har sett, ikke noe om den i manualen. Men fant en video på youtube i går da.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg søkte på "bytte vedlikeholdsboks epson et-7750" og da kom det opp en side med pdf brukermanual som ble lastet ned når jeg trykket på linken. Synes den manualen var mye mer oversiktlig enn det som fulgte med maskinen. Og på side 126 finner du hvordan du bytter vedlikeholdsboksen 😊 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...