Gå til innhold

Har Snapchat svartelistet min iPhone X?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Sliter litt med ett problem, jeg får ikke logget inn på Snapchat.

 

Ved første innlogging, så åpnes Snapchat for 1/2 sekund, så blir jeg kastet ut, ved innloggingsforsøk nr 2, så kommer det opp at kontoen er midlertidig sperret.

 

Det kommer opp en feilmelding når jeg blir kastet ut " Kunne ikke oppdatere, vennligst prøv igjen"

 

Får også mail på at noen har logget inn på Snapchat med den og den mobilen osv.

 

Jeg har forsøkt å sende dem mail, men de svarer jo aldri.

Har også tatt iCloud backup, resettet tlf til factory settings, lastet ned alt fra iCloud, samme problem. Mine venner sine kontoer blir også midlertidig sperret. 

 

I dag resettet jeg telefonen igjen, og logget inn med min iCloud konto, men lastet kun ned Snapchat appen. Min kollega laget ny Snapchat konto, og den ble blokkert igjen på samme måte.

 

Det rare er at den kontoen jeg har hatt siden 2015 fungerer på en backup mobil lol.

 

Går tom for ideer nå, er løsningen ny mobil? 

 

Takk på forhånd for svar :)

 

Edit: skriveleif.

Endret av W211
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Pk90 skrev (2 timer siden):

Er spent på hvordan problemet ble løst...har akkurat samme problem på min iPhone x nå .er rimelig frustrert nå 🤯🤯

Aldri hatt lignende problem, men har du forsøkt å gå i innstillinger->generell->iphone-lagring->snapchat og velge den røde "slett app" knappen som fjerner dataene i tillegg til appen? 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...