Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ey

Er det noen som kan forklare meg hvordan du får HLTV til cs 1.6. :xmas:

Skal ha lan snart og det hadde vert greit å vite hvordan jeg viste hvordan man gjordet det.

Bare og meldeseg på Subnett :thumbs:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel jeg lurer på hvordan du i det hele tatt får til HLTV.

Noen som kan svare på det?

Veit egentlig ikke hva det er engang jeg, men det er vel sånn at du på en måte filmer deg selv når du spiller.. eller er det noe helt annet?

Endret av sNiPeR dUdE
Skrevet

HLTV fungerer som en helt vanlig CS-server.

Du kobler deg opp mot serveren med CS (helt vanlig installasjon) og får dermed overført kampen "live" (med 30 - 120 sekunders forsinking, slik at man ikke kan utnytte ting). Brukes i større turneringer og "viktige" kamper, slik at folk som er interessert i å følge med kan sitte hjemme og se på.

Se f.eks. http://www.hltv.org/ for kamper som blir sendt via deres HLTV-servere.

Når det gjelder installasjon av _egen_ HLTV (dette krever en del båndbredde dersom du har noen planer om å 'sende' viktige kamper), så holder det med å installere "Dedicated Server" i Steam. Oppsettsmessig kan det være noe smått med plunder, foreslår en tur innom google på feilmeldinger og lignende for videre hjelp.

Skrevet

ok, er dette til 1.5 eller 1.6?

men jeg skjønner fortsatt ikke noe jeg, men spiller ikke noe rolle lenger. men når man ser på sånne CS- filmer. Har de brukt HLTV for å lage de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...