Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anspent forhold med damen


Anbefalte innlegg

Liker det ikke men vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun har sagt hun ønsker et «chill og avslappet forhold uten å ta opp hver minste ting». Vet ikke helt hva det betyr men.

 

At hun ikke vil eksponeres på sosiale medier hadde jeg ikke nødvendigvis reagert på. Men dette betyr antakelig "jeg vil ikke ha et seriøst forhold". Eventuelt at hun er umoden og ikke vet hva et seriøst forhold innebærer. Kanskje begge deler.

 

At man har problemer med å binde seg er vel som regel et uttrykk for at man ikke vil binde seg.

 

Men kanskje det er annerledes med kjæresten din. Jeg håper det og at det løser seg for deg.

 

Selv om det er vanskelig, bør du være mer direkte og få en avklaring. Det er greit at forholdet er nytt, men to måneder etter at dere har avklart at dere er kjærester (for dere har det?), bør man kunne snakke sammen og ha et ryddig forhold. Hvis du finner ut at dere vil ulike ting og utløser et brudd ved å ta opp disse temaene, er det kanskje best å få det avklart nå uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke noe forhold hvor alt er OK og alt går på skinner hele veien, da har du misforstått noe grovt.

Jeg mistenker den typen forhold det refereres til er der hvor dama er en viljeløs cumrag for typen og bare dilter etter ham – inntil han enten blir lei av henne eller hun finner sin selvrespekt.

 

Anonymous poster hash: 6fef5...569

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding

Flyttet diskusjonen om hvorvidt kvinner lever bedre uten menn til denne tråden: 

 
Da diskusjonen sporet av og ikke hadde med det egentlige tema i tråden så valgte jeg å flytte den. 
 
Reaksjoner på dette kan tas i en PM til meg eller i tilbakemeldingsforumet. 

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...