Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

I forbindelse med flytting til utlandet har jeg behov for å gi bort min stasjonære PC. Bygget denne selv for rundt 4 år siden.

 

Har ikke specsa foran meg, men skjermkortet er et AMD Radeon R9 280X, I5-prosessor, 128GB SSD + 1 TB HDD.

 

Mtp. alder er jeg klar over at maskinen ikke er noe særlig verdt. Tenker derfor at det er en god idé å gi bort maskinen til noen som kan ha nytte av den. Den kjører det meste av spill, men begynner vel å bli litt for gammel for de nyeste AAA-titlene.

 

Noen som har et godt forslag til hvem som kunne dratt nytte av denne i Oslo-området? Ungdomsklubber osv. Legger jeg den ut på Finn ser vel noen sitt snitt til å prøve å selge den videre, så det er ikke så interessant.

 

Skjerm, tastatur og mus medfølger også.

 
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

I forbindelse med flytting til utlandet har jeg behov for å gi bort min stasjonære PC. Bygget denne selv for rundt 4 år siden.

 

Har ikke specsa foran meg, men skjermkortet er et AMD Radeon R9 280X, I5-prosessor, 128GB SSD + 1 TB HDD.

 

Mtp. alder er jeg klar over at maskinen ikke er noe særlig verdt. Tenker derfor at det er en god idé å gi bort maskinen til noen som kan ha nytte av den. Den kjører det meste av spill, men begynner vel å bli litt for gammel for de nyeste AAA-titlene.

 

Noen som har et godt forslag til hvem som kunne dratt nytte av denne i Oslo-området? Ungdomsklubber osv. Legger jeg den ut på Finn ser vel noen sitt snitt til å prøve å selge den videre, så det er ikke så interessant.

 

Skjerm, tastatur og mus medfølger også.

Kan ikke tenkes om å gi bort til privat bruk? Jeg er ikke en "gamer", men ønsker en PC som kan spille feks noen gamle NFS og Hitman titler. Jeg spilte disse titler 10 år siden, og nå har lyst til å spille dem igjen.

Jeg selger den ikke videre, du har mine ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...