MrLee Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Det var gøy litt forfriskende å spille ett spill der man ikke trenger å drepe alt man ser! bare knipse i vei tror det bor en liten hobby fotograf i meg (hvis jeg bare hadde hatt ett kamera da!)
Stor Oddnoga Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Fikk det her om dagen. Har jobbet så mye i det siste, så jeg har ikke hatt tid til å prøve det. Hva går spillet utpå? Har fått med meg at det er et adventure spill. Ser kult ut på coveret (noen ganger kjøper jeg litt over evne).
MrLee Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Skrevet 22. desember 2003 ikke spillt det mye, men du er en slaks scifi verden reporter..med krig og motstandsbevegelse og slikt...skikkelig morro spill til nå sånn søt humor også (ok, jeg så nettopp monsters inc og finding Nemo, så jeg tror jeg kanskje har "søt humor sjokk" nuh
Stor Oddnoga Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Kult. Liker litt "søte" spill inneimellom selv. Deilig avveksling fra skyting og dreping. Har forresten sett Monsters Inc og Finding Nemo jeg også.
Armalite66 Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Etter ROTK idag, kommer du nok tilbake til "good and evil" igjen
Tosh Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Et av de morsomste spillene jeg har spilt på en stund. Happy, veldig vakkert.. og generelt kult
espen999 Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Stilig spill. SPOILER elns ? Noen som har aning hvordan jeg finner det romskipet jeg må finne for å komme meg til månen? (trengte jeg SPOILER på denne eller?)
MrLee Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Skrevet 24. desember 2003 (endret) edit: glem det fant ut PM er sendt Endret 24. desember 2003 av MrLee
tacomodo Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Kjipt det var så kort. Runna det på 12 timer eller så
MrLee Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Skrevet 25. desember 2003 (endret) jau men det spørs jo om det ikke var beregnet på litt yngre publikum? ergo vi "voksne" tar sånne puzzles litt for lett? (ikke at det var for mange av dem heller ) Endret 25. desember 2003 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå