olavrb Skrevet 28. april 2019 Skrevet 28. april 2019 (endret) Contour Action Cameras er dødt, og dermed er det vanskelig å få tak i firmware og software til disse kameraene. GeekWire.com - 2013-08-06 - "Contour closes Seattle HQ, shocks employees — execs mum on status of GoPro rival" BikeRumor.com - 2013-08-07 - "Contour Closes Doors, Turns out Employees" Jeg har prøvd å samle det jeg kan av Contour Storyteller samt firwmare til ulike kamera. Disse ble lastet ned hovedsakelig fra contour.jp/software, men også contour.com/storyteller. De er tilgjengelig på følgende lenker: Mega.nz Google Drive Har du mer å tilføye, kommenter gjerne så får jeg lastet opp det også. Endret 1. april 2025 av olavrb
Solid Edge Skrevet 25. juni 2021 Skrevet 25. juni 2021 Hadde ikke brukt konto'en min på 8 år, men måtte logge meg på kun for å takke deg! Tusen takk! Nå kan contour kameraet kanskje brukes til noe 1
Swagboy McMuffin Skrevet 9. august 2024 Skrevet 9. august 2024 Av og til elsker jeg internettet. Jeg ble litt nostalgisk sist helg etter å ha sett noen gamle videoer tatt med et gammelt Contourkamera. Forstod jo raskt at det kunne bli vanskelig å fyre opp kameraet igjen da jeg ble oppmerksom på at selskapet har vært konkurs lenge. Håpet var at dette internettet kunne sette meg i kontakt med noen som hadde vært forutseende nok til ta vare på å tilgjengeliggjøre Storyteller m.m. fordi noen andre kanskje kom til å trenge det en eller annen gang... Olav, du er en knupp, en mann blant menn og et bevis på at ikke alle helter bærer kappe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå