Gå til innhold

Jeg savner-Leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri sett hjemmet ditt så vanskelig å svare på. Men det er sikkert veldig fint, så jeg også :)

Jeg savner min første reise jeg dro på alene.

• Liker 1
Skrevet

Savner også Mr-SM-RK. Uansett...

Aldri sett hjemmet ditt så vanskelig å svare på. Men det er sikkert veldig fint, så jeg også :)

Jeg savner min første reise jeg dro på alene.

...så, velkomme tilbake med din opprinnelige profil Mr-SG.

Jeg savner å gjøre noe, etter annet, hva som helst nå.

Skrevet

Noen av dem ja, savner å prate om gamle dager, mimre og prate skit. Samt etterhvert om nye prosjekter, fremtiden og hvordan livet går. Friends come and go, but diamonds are forever. Hvor kjøper du dinosaurkjeks i Sverige btw? Har noen turer dit i året.

Jeg savner å kjenne lidenskap for noe som varer. Ofte blir jeg for ivrig i starten på noe, så dabber det helt av etterhvert.

Skrevet

De kjøper jeg på nordby senteret på Nordby supermarked, ellers har de hatt de på Coop Forum utenfor gøteborg også

Samme her.

Jeg savner å være litt singel på sjekker`n :dribble:

Skrevet

Samme her. Er stort sett bare jobb som blir det nærmeste jeg kommer prosjektet.

Jeg savner Grimstad. Lenge siden jeg har vært der (selv om det bare er 1 time unna)

Skrevet

Ikke helt her faktisk, jeg liker å stå opp om morgenen. Gjerne så tidlig som 07, selv på helg. Om man har et gjøremål den dagen så er det godt å gjøre det unna på dagen, for å slappe av på kvelden. Blir det rutine så er det null stress å stå opp.

Jeg savner å ha en jobb der jeg kan jobbe ute.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...