Redaksjonen. Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Straks kan du bytte navnet ditt på PlayStation Network
Super-Stian Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 Er det mulig "eie" kallenavnet sitt? Hvis man har/bruker det på alle spillkonsoller, steam, origin, uplay, forumer osv.?
Marsen Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 Er det mulig "eie" kallenavnet sitt? Hvis man har/bruker det på alle spillkonsoller, steam, origin, uplay, forumer osv.? Tror du skal være bra kjent før du får trademarka et kallenavn. Om du skriver det på en spesiel måte i logo etc, så kan du ta trademark på designet av logoen, som Fata1ity og alle produkta Creative kom med engang i tida med hans nick/logo, men ikke selve navnet. Og sannsynligvis ikke den rene skrivemåten heller. De aller fleste bruker jo et nick som allerede er noe. "Ninja" f,eks. Ingen måte for han å få TM på selve navnet. Så eneste sikkerheten er security in obscuirty - ha et så sært nick, at det faller ingen andre inn å prøve å ta dette.
Dr. Mobius Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 Endelig kan jeg bytte fra det kjedelig "Doctor Mobius" til "xXxCockjugglingthundercunt6969xXx" 1
Helpless/Green Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 Jeg har et superkult nick jeg får kudoz for ofte så... whateva!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå