Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne en god joystick


Anbefalte innlegg

Har (endelig?) blitt hektet på flyspill igjen, og har skaffet meg IL-2 og Lock-on. Min gamle logitech er såpass slitt at den kun duger til flyging i battlefield 1942 ol, så jeg trenger en skikkelig en.

 

Det jeg har tenkt på er CH fighterstick og throttle :CH products.

 

Jeg vil helst unngå å bestille fra utlandet på grunn av porto og leveringstid, så jeg lurer på om noen vet om de kan skaffes i Norge. Jeg har sett at elkjøp har Yoke og pedaler fra CH på websiden sin men har de joysticken?

 

Alternativt vurderer jeg Thrustmaster Hotas cougar. Denne vil komme på omtrent det samme (rundt 3000) Det eneste stedet jeg har sett denne i Norge er Kompletts nettbutikk. Noen som vet om noen andre har den? Har Kompletts "vanlige" butikker den?

 

Håper noen hjemmepiloter der ute kan hjelpe meg å komme meg opp i lufta :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest testen tidligere og den ser veldig bra ut. Er det kun kompletts nettbutikk som har den? De har som regel en romslig leveringstid som sikkert er enda lenger nå i disse julitider.

 

Edit: Står også at den er antatt inn 31 januar 2004. Litt lenge å vente

Endret av Zarato
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
"Ute etter noe enda bedre"?! Har ei slik, og det e den beste æ nån gang har prøvd!!

Man kan ha over 1000 førskjellige knappekombinasjona! Presis og justerbar friksjon til throttle.

Drit i Force Feedback! Kun tusenlappen, med frakt!

korsn flystekka finn du te denna prisen som e bedre?!

Du sliter nok med å finne bedre til den prisen, men legger du tre høvdinger på bordet får du som sagt en HOTAS Cougar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...