Gå til innhold

Horizons: Empire Of Istaria


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fett spill... har spilt det siden onsdag... ødelagt mye av døgnrytmen min. Har ikke kommet meg opp så mange levels, men ser allerede at det er nok å ta seg til...

 

Feks. er det noen som har begynt å bygge hus og greier...

 

Løp og kjøp, eller bestill fra Play: 15£ - 170 NOK....

 

Følger også med en mnd gratis spilling... liker man det ikke er det jo bare å slutte....

 

Joth Bark, WIND

Lenke til kommentar

Jeg anmelder Horizons for Gamer, og så langt har jeg omtrent bare negativt å si om det. Kanskje det er min brede MMORPG-erfaring og at jeg derfor er rimelig kresen, men så langt er Horizons en stor skuffelse. Jeg gir det der i mot litt tid, og ser hva som skjer.

 

Når det gjelder drager er det ikke så flott som dere tror. Å være drage er akkurat som alle andre raser, bortsett fra at dere mister alt det som gjør det gøy - f.eks. å kunne finne utstyr og bruke det. Det er først når du blir voksen drage du blir unik, og kan spyle flammer og fly. Men tro meg - det er ikke så flott som dere tror. Drager er ikke det spor kraftigere enn noen av de andre rasene.

 

Og drager har heller ikke "lairs", nei. Dette er en myte og utviklerne har ikke implementert det. Så langt kan kun vanlige raser bygge hus, men planen er at en gang i fremtiden skal drager kunne ha huler i fjellet.

 

Leste att det var ekstremt lite item drops i spillet...det meste må craftes...Synes nå det er litt kjipt jeg da..noe av det artige er jo å finne bra loot...

 

Det er vi to om å synes. Nei, det er ingen vanlige drops i Horizons da alt må skapes av spillere. Horizons, i likhet med Star Wars Galaxies, er bygd på det prinsippet at alt må skaffes av andre spillere. Her er det ingen "Sword of Eternal Power" du plutselig oppdrager etter å ha drept en episk drage.

 

Noen liker det sikkert slik, men jeg favoriserer item-baserte MMORPG-er.

Lenke til kommentar
Leste att det var ekstremt lite item drops i spillet...det meste må craftes...Synes nå det er litt kjipt jeg da..noe av det artige er jo å finne bra loot...

 

Det er vi to om å synes. Nei, det er ingen vanlige drops i Horizons da alt må skapes av spillere. Horizons, i likhet med Star Wars Galaxies, er bygd på det prinsippet at alt må skaffes av andre spillere. Her er det ingen "Sword of Eternal Power" du plutselig oppdrager etter å ha drept en episk drage.

 

Noen liker det sikkert slik, men jeg favoriserer item-baserte MMORPG-er.

Må si meg enig i det der.

 

I middelalders-rollespill bør det være "unique" items, slik som i f.eks EverQuest og Dark Age of Camelot, ellers mister du litt av sjarmen med å være en "helt".

 

Jeg synes for øvrig "crafting" systemet i Star Wars Galaxies funker særdeles godt, men igjen er det svært få unique enemies i det spillet, og det er basert på en fremtidsvisjon, ikke så ulikt vår egen tid, og så vidt jeg vet finnes det ingen drager inne i Galdhøpiggen som spruter ild og dropper überknall armor.

 

Hadde lenge planer om å begynne å spille det, akkurat pga. det med muligheten til å starte egne raid-groups med orcer, og muligheten til å raide karavaner etc., men etter å ja lest en stund forstår jeg at det slettes ikke er sånn det har blitt.

Dessverre.

 

Jaja, får takke meg til EverQuest 2 når det kommer da, Sony og Verant har jo bred erfaring med det der nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...