Gå til innhold

Apples nye Airpods støtter trådløs lading og har bedre batteri


Anbefalte innlegg

Som jeg nevnte, bedre lyd på bekostning av batteri. Airpods har bedre totalbatteri med etuiet, ref. Begge to ligger til ca samme pris, Jabra´en er stortsett dyrere - men liten diff, variere uke til uke. Lyden på Jabraen er heller ikke noe å skryte av, den er et hakk bedre, men så har airpods et hakk bedre batteri. Jabra 65T sitter definitivt bedre i ørene dog.

 

Og til info, jeg har Jabra 65T selv. Foretrekker den, men poenget er at man får "enten eller". Rettet til de kunnskapsløse kommentarene over her.

 

Så kan man også si at Airpods "2" er dyr, men fortell meg isåfall hvilke pods på markedet som tilbyr like bra batteritid og trådløs ladning i etuiet?

Du gir deg ikke, ser jeg. Du har akkurat fått ett eksempel. Skal du ha et til? Samsung galaxy buds... Du bruker herskerteknikker når du prøver å latterligjøre mot debbetanter. Og det parafoksale er at det er du som fremstår som latterlig....
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil, feil og atter feil.

 

 

Du gir deg ikke, ser jeg. Du har akkurat fått ett eksempel. Skal du ha et til? Samsung galaxy buds... Du bruker herskerteknikker når du prøver å latterligjøre mot debbetanter. Og det parafoksale er at det er du som fremstår som latterlig....

 

 

Samsung galaxy buds sine 13 timer totale batteritid er ikke i nærheten av Apple sine 24 timer  :rofl: 

 

Må være flaut å bruke så mye energi på en kommentar, for å så drite seg såpass ut etterpå. 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samsung galaxy buds sine 13 timer totale batteritid er ikke i nærheten av Apple sine 24 timer :rofl:

 

Må være flaut å bruke så mye energi på en kommentar, for å så drite seg såpass ut etterpå.

 

 

 

Dust. Du tar med kapasiteten i etuiet. Vel, samsung sitt lades trådløst fra telefonen, noe som vil gi de flere uker batteritid. Må være flaut å være så til de grader fanboy at man er blind på begge øynene....
Lenke til kommentar

Dust. Du tar med kapasiteten i etuiet. Vel, samsung sitt lades trådløst fra telefonen, noe som vil gi de flere uker batteritid. Må være flaut å være så til de grader fanboy at man er blind på begge øynene....

 

 

Morsomt at man også kan lade Airpods på Samsung sin telefon da - så hva får man da, flere måneder med batteri?  :roll:

Men nei, nå er jeg ferdig med denne diskusjonen - jeg orker ikke å diskutere med en som er på nivå med en barnehageunge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, 2300kr? Spar meg Apple. Denne "oppgraderingen" kunne de virkelig fått til uten å øke prisen med tanke på de marginene de allerede har. Skammelig.

 

Jeg har forrige generasjon og er kjempefornøyd, men prisen var allerede stiv, og nå er den bare latterlig.

 

Jeg er enig i det du sier, men du får de nye Airpodsene til samme pris som de gamle, da uten trådløs lading.

Lenke til kommentar

Morsomt at man også kan lade Airpods på Samsung sin telefon da - så hva får man da, flere måneder med batteri? :roll:

Men nei, nå er jeg ferdig med denne diskusjonen - jeg orker ikke å diskutere med en som er på nivå med en barnehageunge.

Å lade airpods på samsung går nok fint, men det vat vel ikke poenget her? Poenget er vel hvor lenge de spiller før du må ta di ut av ørene og lade dem opp. Og der er slettes ikke airpods blandt de beste, som du påstår. Så hvem som diskuterer på barnehagenivå, ja det er vel åpenlyst.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...