Gå til innhold

Passende LAN spill for tre personer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine forslag

Diablo 1 eller 2, begge med exp packs seff

Operation Flashpoint med coop mode, med alle exp packs

Quake 2 med ny patch der du kan spille coop

NWN + exp pack

Skrevet

Strategi funker ikke med bare tre personer, det har jeg erfart mange ganger.

Det som skjer da er at hele spillet går utpå å danne hemmelige allianser. Det foregår somregel slik: To stykker allierer seg i al hemmelighet for å knuse han ene som ikke har blit aliert, men sammtidig prøver begge de to som er alierte og få sin alierte inn i en slaks felle når den ene som ikke er med i alliansen er halvknust. De ganganne jeg har spilt så har heldigvis alliansanne hele tia vert forskjellige, går aldri utover samme person hele tia, med mindre han ene er super god i det spillert da.

De få gannganne det ikke blir allianser sp blir det slik at hvis to stykker er i kamp så hører han tredie det på de utropa de to i kamp hyler til verandre. Det som skjer da er at han som ikke er i kamp da venter en litta stønn slik at de nesten har utrydda verandre forså å komme in bakfra på han som angriper av de to andre. Så vinner han som har klart å holde seg ute av kampen.

Siden jeg ikke er så flink til å danne allianser (Han som er best krever noen ganger gull for å ville gå i allianse med deg, det gidder ikke jeg betale) pluss at jeg er av den lit agresive typen i spill (Spill er kjedelig om man ikke skaper lit action) så havner jeg mange ganger utenfor alliansenne. Ikke altid da, går i en nogenlunde grei rotasjon, to taperne mot forige kamp vinnern som oftest.

Skrevet

For 3 stykker vil jeg anbefale, la oss si en topp 5:

1. Empires Dawn of the Modern World

2. WC1,2 og 3 + SC/BW osv...

3. Raven Shield

4. NFS U, HP2 eller andre NFS spill....

5. AoK, HL, osv....

• 3 måneder senere...
Skrevet

jepp no er det snart påske og snart klart for nytt små lan, er det kommet noen bra coop spill i mellomtiden, eller holder de klassiske som allerede er nevnt her ennå en stund :) ?

list opp deres topp fem for små lan med ca 3 personer

mvh nerd-light

Skrevet

Black & White eier...men kan bli litt kjedelig hvis dere ikke har spilt det før. Sitter å hiver stein på hverandre til slutt.

MOHAA kan fort bli villt på små LAN

BF, Starcraft, Alle Coop spill, Half-Life modden "Pirates, Vikings and Knights" :yes:

de RTS, RPG spillene dere liker....og FPS da..men de funker ikke så bra på Bærbar hvis ikke dere har mus da!

Skrevet
Generals vill neppe funke på bærbar. :no: ikkje gidd og innstaler det en gang. Det går driiiit seint....

øøøh, kommer kanskje litt an på den bærbare pcen det da ;)

Spillet krever jo ikke SÅÅÅ mye :hmm:

Skrevet (endret)

Jeg gjentar litt jeg:

Diablo 2

GTA Vice City

Serious Sam co-op

Worms World Party

Ut2k4 - deathmatch

QUOTE (rivaldo @ 26/12/2003 : 16:09)

Serious Sam 2!!!!

ehm, det finnes faktisk ikke på markedet. Du tenker på Serious Sam: The Second Encounter. Det er del II av Serious Sam (1). ;)

Endret av LarsP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...