Gå til innhold

Kombinere sort skinnjakke og brune skinnsko?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har sko/boots, belte og klokkereim i brunt skinn. Jeg har også en sort skinnjakke som jeg liker godt. Sko, belte og klokkereim må jo ha samme farge når det er i skinn, men leser over alt at en kan kombinere sort skinnjakke med alt.

 

Hvordan er normene på dette? Vis gjerne til kilder til folk som har peiling :)

Endret av Sjimpansen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Man kan absolutt kombinere en sort skinnjakke med brune boots, belte og klokkereim. Men det er lurt å passe litt på fordi en sort skinnjakke passer som regel ikke med alt. Det kommer også an på hvilken type brunfarge det er. En veldig lys brunfarge, legger man veldig merke til og det kan se rart. Jeg fant noen gamle bilder av meg fra før jeg ble instagrammer, og jeg prøvde å matche skinnjakke med lysebrune boots og etter min mening så det helt for jævlig ut. But you know baby, du går med det du vil. Du ser sikkert dritbra ut uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan absolutt kombinere en sort skinnjakke med brune boots, belte og klokkereim. Men det er lurt å passe litt på fordi en sort skinnjakke passer som regel ikke med alt. Det kommer også an på hvilken type brunfarge det er. En veldig lys brunfarge, legger man veldig merke til og det kan se rart. Jeg fant noen gamle bilder av meg fra før jeg ble instagrammer, og jeg prøvde å matche skinnjakke med lysebrune boots og etter min mening så det helt for jævlig ut. But you know baby, du går med det du vil. Du ser sikkert dritbra ut uansett.

Det er snakk om mørke brunfarger. Hva med skinnhansker, hvilken farge bør de ha i denne kombinasjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...