Gå til innhold

Oppgradere for Anthem 1440p


Anbefalte innlegg

Fant ingen gode tester ellers, har vel en del med å gjøre at spillet ikke er sluppet enda.

 

 

 

Har nå i all hovedsak hatt Intel før jeg endte opp med Ryzen, men til slutt blir man lei av å betale det hvite ut av øyet for de siste 5-10 prosentene

 

Din test viser nå forøvrig mye av det samme, klart at steget opp til 9900k blir en oppgradering, men det er ikke akkurat mange FPS pr krone.

Anthem er ute, spiller det nå :p

 

 

8700k slår vel 2700x med 20%, det med billigram :p og stock hastighet...

 

9900k er ikkje med i testen.

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anthem er ute, spiller det nå :p

 

 

8700k slår vel 2700x med 20%, det med billigram :p og stock hastighet...

 

9900k er ikkje med i testen.

Har helt ærlig ikke fulgt med på Anthem siden jeg så noen videoer fra beta, men betaen var vel kanskje relativt close til release? Virker eventuelt som responsen på Anthem er ganske laber mtp hvor få benchmarks det er å finne.

 

 

Igjen så er det fortsatt snakk om mange tusen mot gratis, jeg ville nok beholdt 6700k et par generasjoner til.

Lenke til kommentar

Prøver med 2080 ti som jeg har bestilt først. Ut i fra de benchmarks'a jeg har gått igjennom er det snakk om 10-20 fps average jeg tjener på å kjøpe en helt ny pc istedenfor å beholde 6700k. Hvis jeg er misfornøyd kan jeg oppgradere. :)

 

Takk til alle som bidro, god hjelp! 

 

Ps. Hvis noen vet hvor høy mhz ram hovedkort MS-B1061 støtter så hadde det vært kjekt å vite. 

Endret av Draxis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...