Gå til innhold

[Løst] Kjøpte Corsair K95 Platinum, men det har noen småfeil?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte i går et Corsair K95 Platinum RGB MX-Speed på Elkjøp.

Alle knappene fungerer kjempefint, det er en drøm å bruke og skrive på.

 

Men så stussa jeg litt over, jeg har svidd av 1900 KR PÅ ET tastatur..

Corsair skulle jo være så bra, likevel var det 3 småting som irriterte meg litt..

 

1. Ved logoen på toppen så er det to minihull der lys skinner igjennom det svarte

2. Når jeg montere wrist-rest var det en løs plastikkbit inni som lagde lyd som ikke kan få ut

3. Volum hjulet har ikke smooth overgang hele veien rundt og stopper opp på en bit ved et punkt

 

Nå er jeg jo pirkete men til den prisen så forventa jeg faktisk feilfritt produkt.

Dette er småting og har i grunn ingenting å si for selve bruken men det blir for meg ting som irriterer litt, og vil påminne meg og irritere litt hver gang jeg ser ned på det.

Var heller ikke noe demoprodukt tror jeg ettersom alt virka godt pakka inn i ny uåpnet plast..

 

Virker bare litt rart.. har hørt Corsair er kjempekvalitet, hvertfall K95 men hvordan selfølgelig JEG måtte ende opp med dette litt rare eksemplaret ettersom det bestod quality control er litt skuff.

Det er et kjempefint tastatur men blir rart om noen hadde spurt:

"ja så er du fornøyd med det?" - "joda, men det er faktisk noen småpirk her og der"....

 

Så et spørsmål, kan jeg ta dette til elkjøp og be om et nytt? har jeg noe sjans?

Jeg vet det er småtteri, og ja dere tror jeg er gal i hodet, men likevel er disse småtingene ting som irriterer meg der jeg føler de ikke burde vært der i det hele tatt... jeg har sett på youtube reviews og ingen av de modellene hadde dette.

 

Jeg vil bare bli helt fornøyd med et produkt jeg har betalt mine hard earned money for.

Legger ved 2 bilder og 1 filmsnutt.

 

 

2qmnuja.jpg

 

 

Løs plastikkbit på insiden av wristrest:

2vn50jo.jpg

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=w4BAQnf6HsQ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde gå fint. Kan vel bare ta det på angreretten om ikke.

 

åhh herre, det hadde jeg helt glemt. Vet saken min høres helt spesiell ut, men tenkte slik at, hadde det vært et tastatur til 3-4-500 kr så hadde jeg ikke brydd meg en smule, men det er snakk om et til nesten 2000 kr og da forventer man jo premium, ikke et der det er noe småelementer som kommer å gnage litt på deg hvis, la oss si skal ha tastaturet i 5-10 år da..

Lenke til kommentar

Enig med deg.

Prøv et eksemplar til.

Om du ikke skulle være fornøyd. Så får du bestemme deg om om du bare skal ha det slik, eller prøve et annet produkt.

 

Nå ble jeg helt sinnsykt fornøyd.

De på elkjøp var veldig behjelpelige og fikk hente et nytt,

åpnet det inne i butikken og fant ikke noe feil.

Så har nå tastaturet uten småhull ved logoen, uten plastikkbit stuck inne i armlenet, og volumhjul uten sånn knirk ved en full rotering.

 

Da er jeg igrunn helt 100% fornøyd :D case closed.

post-424250-0-87497500-1550942154_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...