Mamma2210 Skrevet 17. februar 2019 Skrevet 17. februar 2019 (endret) Hei, Håper noen kan hjelpe. Jeg har kjøpt dette i blockstore/minecraftstore men forstår ikke hvordan jeg skal få åpnet det på min sønns ipad. Ei heller på xbox. Får heller ikke opp kjøpet i appstore, men har fått mail som bekrefter kjøpet. Tar hjertelig gjerne imot en detaljert bruksanvisning. Har en svært skuffet 8-åring ved siden av meg ? Endret 26. februar 2019 av Mamma2210
MultiGamerClub Skrevet 26. februar 2019 Skrevet 26. februar 2019 Du kjøper ikke minecraft på "Minecraft-store" / mojang sine sider, for en ipad eller xbox. Du må gå inne på Apple-store, deretter kjøpe minecraft der inne. På xbox må du kjøpe spill enten fysisk eller digitalt via xbox-butikken / microsoft-store. (Bare husk at det må være samme konto) Om du ønsker og spille på både pc og xbox-one (om det er dette platformen er) forstår jeg det sånn at du må kjøpe det i microsoft-store, den utgaven av minecraft du har kjøpt nå er spesifikt til pc. @
Mamma2210 Skrevet 26. februar 2019 Forfatter Skrevet 26. februar 2019 Hei, takk for svar. Det handler ikke om selve minecraft, men tilleggsproduktet sunset coast. Hvordan vi får det opp etter å ha kjøpt det, for det kommer ikke inn i spillet av seg selv, tydeligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå