Gjest medlem-35580 Skrevet 20. desember 2003 Skrevet 20. desember 2003 Hei, Vet ikke om dette er feilpost, så flytt den viss det er feil, moderatorer:) Jeg skal bestille meg domene, skal bestille på numberonehost.no, domeneshop.no eller b-one.net. ( Fikk ikke til linking ) Men, jeg finner ikke ut om det er med webhotell på domenene eller om det må bestilles seperat. På forhånd takk..
enden Skrevet 20. desember 2003 Skrevet 20. desember 2003 hos b-one bestiller du bare et webhotell så kommer bestillingen av domene samtidig
HP_H Skrevet 20. desember 2003 Skrevet 20. desember 2003 Her står det at registrering av domene er inkuldert også hos numberonehost.no.
enden Skrevet 20. desember 2003 Skrevet 20. desember 2003 (endret) hmm, raskt overblikk leder til den konklusjonen at b-one har et mye billigere tilbud enn nr1, selv om disse har en sykt lang liste over hva de tilbyr edit, skal gi de det at de har et bra tilbud på applikasjonsfronten, men det at b1 har uendelig der du må betale for f.eks e-post har mye å si for meg iaf Endret 20. desember 2003 av enden
hageby1 Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 har bestllt hos norskweb.net får se hvordan det går hos meg.
enden Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 (endret) Du får lite webhotell for pengene da. Selv med julekalendertilbud på domene + 50 MB til 199,- (så det her en dag) Tar du en av de andre jeg nevnte så har du .com/net/org til 99,- + webhotell til 120,- for et år. Da er det snakk om over 100MB, fri trafikk og stort sett gjør hva du vil. Men post erfaringene dine her etter hvert Endret 21. desember 2003 av enden
blacktower Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Feilpostet, så jeg flyttet den til Internett og Nettverk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå