Gå til innhold

Plukkliste siden tirsdag (16/12)


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en pc (deler). De har stått i plukkliste helt siden tirsdag. Så bestilte jeg et skjermkort den 18/12, men det har jeg allerede fått :wow: .....hva er det de sumler med?...bør jeg sende en mail?...kanskje det bare er julen :xmas:

 

Litt irreterendes siden jeg skulle bygge den til en venn, så han fikk den på julaften :no:

Endret av Krø||e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestilt en pc (deler). De har stått i plukkliste helt siden tirsdag. Så bestilte jeg et skjermkort den 18/12, men det har jeg allerede fått :wow: .....hva er det de sumler med?...bør jeg sende en mail?...kanskje det bare er julen :xmas:

 

Litt irreterendes siden jeg skulle bygge den til en venn, så han fikk den på julaften :no:

Hvordan i gudsnavn skal vi vite hva som skjer med pakken din? :no: . ta heller og ring de som skal sende pakken din :thumbup:

Lenke til kommentar
hadde heller trodd de ventet i tilfelle de fikk en hd i jul eller noe :)

Og hvor skal denne hd'en komme fra??

Alt man bestiller fra komplett kommer somregel fra sandefjord.

Hvis dem ikke har alle varer i din nærmeste butikk..

Og det er nok det at det juletider og det er en del stress.

Jeg ville spurt hva som var galt eller hvor langt dem hadde kommet og når dere kan vente pakken med hardware.

Lenke til kommentar

hvem skal gi hd'n i jul ?

dumt spm.. nissen :)

men seriøst.. vist ingen gir hardisker i jul vil det nå bare si mindre trafikk på komplett, og kansje endel venter til etter jul.. fordi de får penger i julegave.

og mange bruker jo 5-15 tusen på julegaver.. så kansje juletider ikke er da folk er rikest.. så mer trafikk på komplett er nokk logisk.. men tror nokk ikke det tar helt av

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som gir hardisker til jul? Bare å si hva du ønsker deg og hvor det kan kjøpes, så er det vel ikke noe problem for mor eller far å bestille fra Komplett?

 

Hvorfor skulle ikke endel av de 5-15 tusen som brukes på julegaver brukes på komplett. Har jo stått i avisene at handel på internett virkelig har tatt av nå før jul. I tillegg er jo en av di virkelig populære gavene i år digitalkamera som mange sikkert kjøper fra nettbutikker. Mange familier kjøper også ny pc til jul.

 

For meg selv kan jeg si at jeg har kjøpt julegaver for ca. 4000 fra nettbutikker i år. Vet også at jeg får endel som er kjøpt fra nettbutikker.

Lenke til kommentar

Har opplevd med Komplett.no at Posten har vært minst 2 ganger i løpet av en dag og hentet pakker.

 

Regner med at det er store lastebiler som henter (og ikke disse små lastebilene som driver å kjører rundt i Oslo) ettersom det er en kjøretur på 11km.

 

Tror Komplett.no har hatt større pågang enn forventet.

Å ringe å snakke med Kunderservice er null problem. Ikke noe kø eller noe.

 

Håper dere får pakkene deres før jul.

 

Ble fortalt en gang av en jobba på lageret til Norek at store ordre der varer ligger på vidt forskjellige plasser i lageret ikke blir tatt først.

 

Har selv at 2ordre inne før jul. en pc i deler og en forsterker. Begge ble sendt ganske kjapt. Når det gjalt PC'en ringte jeg spurte om dem kunne prøve å få sendt den med postbilen på en fredag og det ble gjort det.

 

PS: Litt rar norsk.

Lenke til kommentar
Jeg nekter å tro at det er så enorm økning i salg nå at de tar 1 uke å få pakket tingene og sende. Som nevnt er det jo etter jul salget burde øke...

Hvorfor er det etter jul salget skal øke?? (se mitt forrige innlegg)

 

I følge Komplett henger de etter pga julerushet. (Hadde selv en pakke hos komplett som jeg avbestilte. Bestilte hos en annen webshop som sendte pakken samme dag som jeg bestilte.)

Endret av HP_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...