Gå til innhold

Kommentarer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskli å bedømme med så lite innhold da..likte ikke så godt de vertikale linjene, og blå fargen på content vinduet var litt knall.

Skrevet

Teksten ble litt vanskelig å lese. Jeg måtte på en måte tenke meg om å konsentrere meg for å forstå at det stod alexhardware øverst. Det samma gjelder egentlig menyen.

Skrevet
Bedre, men liker fremdeles ikkje den forma på sida di... Sjølve tingen lissom...

Greit nok det. Er vel en smaksak, men jeg har lissom holdt på å makket med alt mulig i mange måneder nå. Har lyst å hive opp en side nå.

Skrevet
libresse med vinger? De kom liksom ingensteds fra...

lol. Der sa du noe. Grunnen til jeg tok de med var bare av den grunnen at det så så tomt ut uten de. Var bare noe jeg kom på i farten.

Skrevet
Fremdeles - dei "piggane" er litt... ufine ;)

Dessuten litt overdreven bruk av dropshadow.

Ok. Kanskje jeg kan prøve med det hele med litt runde former. Hmm.. *tenker og funderer* Tror jeg skal prøve det. Men nå skal jeg på juleball.

Merry Christmas folks!

Skrevet

Jeg vil si at jeg egentlig like denne tegneserieeffekt-greia ganske godt.

Det er jo iallefall originalt, og ikke likt 1000er av andre.

Måten det er gjennomført på får jeg allikvel ikke helt til å stemme, men et godt utgangspunkt. (Du skal vite at selv om noen her ikke liker noe, trenger det ikke være feil av den grunn..)

Skrevet

:thumbup: En ting;

Når du tar PrintScreen, ikke bruk fullscreen på bildet, trykk inn "Alt" samtidig som du trykker "Prt Scr". Du får et mindre bilde som tar mindre plass, og vi slipper å se hvor du har plassert Layers/Hitory/Color/osv og hvem som logger seg på på MSN.. ;)

Syns siden er litt rar, men som PoleCat sier; Den skiller seg ut, ikke lik de 1000 andre sidene..

Skrevet
:thumbup: En ting;

Når du tar PrintScreen, ikke bruk fullscreen på bildet, trykk inn "Alt" samtidig som du trykker "Prt Scr". Du får et mindre bilde som tar mindre plass, og vi slipper å se hvor du har plassert Layers/Hitory/Color/osv og hvem som logger seg på på MSN.. ;)

Syns siden er litt rar, men som PoleCat sier; Den skiller seg ut, ikke lik de 1000 andre sidene..

Jeg holder inne ALT samtidig. Anyways: Jeg skal prøve å lage til bedre print screens i fremtiden ;)

*venter fortsatt litt på kommentarer ang. det siste forslaget*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...